1 Şubat 2018

mim..



yüzsüzlüğüm sayesinde kitapeylemciğim tarafından mimlendim :)
mim yazmayı ne kadar çok sevdiğimi blogu takip edenler bilir ve beni en çok mmleyenler çolukçocukbunlar.blogdu ama blogu dondurmuşlar :/ en son tatlı kızlardan biri üzücü olaylar yaşamıştı:( inşllh geri dönerler,ben yokluklarını çok hissediyorum.okurlarsa bu yazımı onlara sevgiler.

gelelim mime

sinema ve ben
1.sinemada ilk izlediğin film?
valla ilk gittiğim tiyatroyu hatırlıyırum(kuşlar oyunuydu,şehir tiyatroları) ama ilk gittiğim filmi hatırlamıyorum :/

2.film en güzel...de/da izlenir.
bilimkurgu ve fantastikse tabi ki sinemada izlenir,yoksa evimin rahatlığını tercih ederim.
birşeyler yenilip içildi mi bana fenalık geliyor,bir de dırdırcılar var bi susun kardişim :) 
hee bide öpüşenler mucuk mucuk :P  oldu mu ee filmi hangi sessizlikte izliyciz değil mi? :)

3.film izlerken olmazsa olmazın var mı?varsa nedir?
sussunlar/sesiz olsunle-ar yetebiler aybalam :)

anket soruları
a)tek başına mı? kalabalık mı?
iki kişi evladır.

b)mısır mı,cips mi?
yav iki saatcik banvitlenmeyin nolur,haşır huşur ben sinir oluyore :P :D

c)iki boyutlu mu,üç boyutlu mu?
ben astiğmatım efendim,üç boyutlu filmlerde gözlüğümün üstüne gözlük takıyorum tam bir eziyet.
normaal olsun.

d)avm sineması mı,sokak sineması mı?
sokak sineması ne yav ? :))))
eskiden istanbul'da bakırköy'e renk sinemasına giderdik sürekli,bilmem ki ona mı sokak sineması deniyor,yoksa küçüklüğümde açık hava sineması olurdu ona mı sokak sineması deniyor ?
inat ettim gugul emmiye sormıycim :P
avm sevmesemde sinemaları güzerl oluyor,çıkışta karnını neyim doyuruyosun.

e)filmden önce filmin fragmanını izlemek mi,yorumlarını okumak mı?
ben ikisinide yaparım.eğer zaten beklediğim bir filmse hiç boşa vakit harcamam direkt dalarım allama kitabıma affetmem :DDD

inat değil mi kimseyi mimlemiyorum :P

herkese sevgiler,eyleme teşekkürler icabında :)


4 yorum:

  1. Ben film esnasında bir şeyler yemeyi seviyorum :D Sinemada her zaman yemem ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sen yediğin vakit denk gelneyelim :)) yoksa sıkıntı diil :D

      Sil
  2. ay ben de sinemada bir şeyler yiyenlere gıcık oluyorum. hele en gürültülü atıştırmalıklardan birisi olan patlamış mısırın sinemayla özdeşleşmiş bir yiyecek olmasına hiç aklım ermiyor!!! illa sinemada yenecek gelenekselleşmiş bir şey olacaksa mutlaka sessiz bir şey olmalıydı bence. pamuk şeker falan mesela hihihi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum patlamış mısır ve sinemayı neden bağdaştırmışlar ki?iki saat oturuyosun bide yağlı mısır hatur hutur yüyosun hem kiloda yapar :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails