18 Şubat 2018

izlediğim diziler.

çıldırmış olabileram aybalam :)

supernatural 13.sezon


dark angel 
kim bilir kaçıncıya :p 


star trek 1967 orjinal seri



star trek 1987


jonathan strange
kitbabınada başladım ama ne zaman bitecek bilemem :/


talihsiz serüvenler serisi
kont olaf'ı heç özüm heç beğenmememiş olabiler aybalam :)
jim carey çok daha iyiydi.


sherlock
akşam bitti :))


westworld


Black Mirror




Sense 8


hepsi kendim gibi zıpçıktı diziler.bir tanesi de aklı balında bir dizi değil :))
hadi ben kaçar onca bölüm sıra bekler :))

2 yorum:

  1. woooo, bunlar nedir aybalam , gözünü sevem :D ben de road no 1 kore dizisinin 5. bölümündeyim bir de altered carbon başlamıştım ama o da 5 te kaldı :D neden böyle oluyor anlameyero :D

    YanıtlaSil
  2. Kafadan çatlaklığımın neticeleri aybalam :) Netten takip ettiğim dekorasyon programları da hariç 😁😉
    Bi ara ben öyleydim hatta uzun bir süre başladığım hiçbir şeyin sonu gelmiyordu,film bile izleyemez olmuştum ki en nefret ettiğim şey başladığım bir işi yarım bırakmaktır.
    Şimdi tedavii var :) Önce derin bir nefes alıyoruuuuz sonra evrene menim özüm başladığı işi bitirebiler aybalam diyoruuuz sonra bir bakmışız diziler bitivermiş :D
    Şaka bir yana bezen öyle oluyor canım ya,insan bi sıkılıveriyor başladığı işlerden.Zamana bırakmak lazım belki ;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails