18 Şubat 2018

bir kitap,bir dizi,bir film...

talihsiz serüvenler serisi
 lemony snicket'in kaleme aldığı seri kitap.ben henüz okumadım ama okumak istiyorum.uyarlama dizi ve filmi çok güzel.

 2004 yapımı filmin baş rolünde jim carey var muhteşem kont olaf performansıyla.
imdb puanı:6,8 ve bence daha yüksek bir puan hakediyor kesinlikle.
üç yetim kardeşten ortanca kız kardeş rolünde ki emily browing muhteşem güzel bir kız.

konusu kısaca anne ve babalarını yangında kaybeden üç kardeş hayattaki tek akrabaları sahtekar kob-nt olaf'In vasisiliğine kalırlar ve gotik,hareketli bir macera onları kovalr durur.
filmin gotik tasarımı muhteşem.kalp kalp akalp efendim :)


trailer 


dizi

2017 yapımı dizinin imdb puanı:7,9
kont olaf rolünde neil patric harris var ama performans olarak jim carey'e yaklaşamamış bile.
dizi de çok ama çok sevdiğim joanna cusak'ta var.(yanlış mı yazdım acaba ? :) )
,konu ise film ile aynı.




trailer


iyi seyirle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails