29 Ocak 2018

Kitapmania...

 1.Foto:Alice Kuantum Diyarında
Kaç senedir peşinde olduğum kitap.Nette karaborsaya düşmüştü en son 174 tl'ye görmüştüm.🤤Babacım Cağaloğlu sokaklarında fersah fersah aradıydı bu kitabı.Erzurum'dan Van'a ordan Hatay'a ve instagram da her sahafa sormuşluğum var.Blogumda bu kitap için kaç tane post yazdığımı ben bile bilmiyorum.🤦‍♀️Şükür ki yeniden basıldı.@babil_com'a çook teşekkür ediyorum.Nette başka yerde bulamadım ve fiyatı 14 lira.😍 Buda karaborsacılara kapaknolsun.😝#alicekuantumdiyarinda
2.Foto:Matrix ve Felsefe
Bu kitapta nette yoktu,Çok zamandır peşindeydim.Bende Hobbit ve Felsefe ce Alice ve Felsefesi var bu da kardeşlerine kavuştu Babil.com sayesinde.😗Kaldı Yüzüklerin efendisi ve Felsefe,inşllh onuda yeniden basarlar.
3.Foto:Kitap alışverişimin tamamı.📚
Öyküler ve İpek Yolu'nu Ağrı'dan aldım.📚


Yandakiler de tk'dan.
Aradığınız kitaplara ulaşabilmeniz dileğiyle....

6 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsınız keyifle okuyun. Bir ikisini not aldım. İnsanın aradığı bir kitaba kavuşmasının sevinci bir başka güzel oluyor. Hiç kitapsız kalmayalım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. keyifle oku , biraz zor olmuş ama daha kıymetlidir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne zor..valla okumaya kıyamıyorum dicemde elimdekilerden sonra hemen başlıycim.

      Sil
  3. Ölümcül Yumurtalar Modern Klasikler serisini tamamlamak istediğimden listemdeydi. Ama diğer kitaplar pek bana uymuyor. Keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails