7 Aralık 2017

ntv yayınları,kuantum teorisi...


İtiraf etmeliyim ki kuantum felsefesi kuantum fiziğinden daha anlaşılır bir şey ama kuantum fiziği ve kuantum felsefesi birbirinden ne kadar ayrıştırılabilir bak onu bilemiyorum🤔
#ntvyayinlari'nın bu çizgibilm serisi çok güzel ve keyifli.Amma kuantum fiziğinden henüz tam olarak ne anladım emin olamamakla birlikte okumaya da devam edicim.
Şimdiye kadar anladığım izafiyet teorisiyle zaman mutlaklığını yitirirken kuantum teorisiyle madde mutlaklığını yitirmiş ve dünya çok vahdet-i vücudçu bir yapıya dönmüş durumda.Anladıklarımın kesin doğruluğunu iddia edemem benim anladığım kısım bu kadar.Daha iyi bilen banada öğretsin lütfen.😁
Sonuç olarak kuantum merak uyandıran,okuması çok zevkli ama anlaşılması zor bir konu....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails