7 Aralık 2017

charlotte bronte'nin gizli maceralrı,Laura J. Rowland


Bu yaşımda #janeeyre'yi yeni okumuş🙈 ve çok beğenmiş biri olarak #charlottebronteningizlimaceralari'nı tevafuken kitapçıda görünce hemencecik sepete atmıştım itiraf etmeliyim ki kitapların #gotik tasarımı da almamda etkileyici oldu.🙊🙉🙈
Kitap, #charlottebronte'nin yaşadığı dönem olayları,kişi ve mekanları baz alınarak kurgulanmış bir casusluk hikayesi bir #polisiye #roman.Ben çok heyecan verici bulmadım doğrusu.Çok fazla lakırtı edilebilecek bir yanı yok.Ama tasarımından dolayı yakın zamanda instagramda popüler olup yağlanıp ballanacağından da eminim.😉



arka kapak:

Gerçekler üzerine kurulan bir kurgu, hakikatin suretine bürünür.

19. yüzyılın mihenk taşı yazarlarından Charlotte Brontë’nin ana karakter olduğu iki kitaplık seri, İngiltere tarihinin gerçekçi bir anlatımının yanı sıra çok sevilen yazarı da okurun karşısına kanlı canlı bir insan olarak çıkarıyor. Charlotte Brontë’yle kasvetli Londra sokaklarında yürüyüp ülkenin kaderini etkileyecek sırları çözerken, ummadığınız bir deneyim yaşayacaksınız.

Charlotte Brontë sırlarını paylaşmak üzere sayfalar arasında bekliyor. Bildiğiniz Charlottë, hiç bilmediğiniz maceralara atılıyor. 

Yıldırım aynı yere iki kere düşer. Bunun en büyük kanıtı benim, sevgili okur. İşte burada benim hikayem başlıyor.

-Charlotte Brontë, Haworth, İngiltere, 1852 Haziran-

“Döneminin katı ahlak anlayışının gölgesindeki gönül ilişkilerini zengin iç dünyasıyla kaleme alan Charlotte Brontë’ye her zaman hayalini kurduğu o macera dolu yaşamı bu romanla tattırmak istedim. Kitabım, aşkın ve tutkunun bu ölümsüz yazarına yürekten övgülerimi yansıtan bir hediyedir.”

-Laura J. Rowland, Charlotte Brontë’nin Gizli Maceraları-

kitapla kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails