8 Nisan 2017

elektirik,yewgeni zamyatin...


#yevgenizamyatin'nin Biz'inden sonra Elektirigi de okuyayim dedim ama nette neden bu kadar övüldüğünü anlayamadim.Farkli öykülerden oluşan kitap Biz kadar sıkıcıydı.Kitaba ismini veren hikaye ise iki sayfacikti.😒
Iyice anladim ki ben öyku kitabı okumayı sevmyorum.
Bende sade kahvenin tadıni çikarırım o zaman.
☕🤓

Bu dünyada yazılmış ilk anti-ütopik romanın yazarından tadına doyulmaz öyküler...

İlk okumanızdan sonra, bir kez daha okumak isteyeceksiniz. İkinci okumanızda farkedeceğiniz ayrıntılar kesinlikle hoşunuza gidecek; çünkü bu ünlü yazarın anlaşılmaya değer olan, dünyayı algılama biçimi, sizi zenginleştirecek.

Ölümünden ellibir yıl sonra ilk kez kendi ülkesinde ve anadilinde yayımlanan bu öyküler; yazarın kendisinden sonra gelecek olan yazarlara, verdiği yazarlık derslerinin önemli bir bölümünü oluşturur...
-Mehmet Fehmi İmre-

"Yapısının sağlamlığı, hikâyenin titizlikle ele alınışı ve içerdiği yüksek gerilim nedeniyle Taşkın, Zamyatin'in sanatını özel bir şekilde ortaya koyan bir eserdir."
-Barbara Nasaroff-
(Tanıtım Bülteninden)

keyifli okumalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails