28 Aralık 2016

kitapmania...

edgar allan poe okumayı çok istediğim bir yazardı böyle de toplu haldi tüm hikayeleri bir arada olunca yeni yıla girmeden idefix'in son indirimini kaçırmak istemedim ve attım hemen sepete.
ölüyü uyandırma (yazısı için buraya tıkalayınız) adlı tüm dünyada tanınmış korku yazarlarının hikayelerinden oluşan kitapta edgar allan poe'nun bir hikayesine yer verilmişti ve o kitapta kendini ve yazarlığının gücünü gösteren tek isim edgar allan poe idi o yüzden bu kitabı okumak için şimdi daha heyecanlıyım.
yerdeniz büyücüsü çok uzun yıllardır okumayı istediğim bir seriydi en nijayetinde altı kitaplık seriye tek bir kitapta ulaştım.
ve kral katili,  cadı avcısı kitabının devam mahiyetinde ki kitabı.(cadı avcısı için buraya tıklayınız) ilkini beğenmiştik o yü<den de ikinciyi aldık tabi ki.
sevgili immanuel kant'a gelince sana bu yapılır mıydı kant.o ne ya cik kadar kitap o_O

ve sağ tarafta gördüğünüz kitaplar ağrı ellerinin nadide kitapçısının nadide kitapları.5 lira indiriminden aldım.böyle the orijinal kitabı 5 liraya nerde bulacaksın dedi ,dayanamadım aldım.uğurlarkende bu hoca ağrı'ya nereden geldi,başımın belası demeyi de unutmadı :)
ben-hur nette en ucuz 8 liraydı ben beşe aldım ki :)
hallil bezmen ve seraphina 25 liraydı bir buçuk yılldır kitapçı da 5 lira olurda almaz mıyım ? :)
çehov'u son anda gördüm ve aldım :)

işte yılın son alışverişi.
hep bu son diyorum ama olmuyor 😩
ucuz kitap al com da son felsefe kitaplarım sepette belkii ondan sonra bi son olur :)

Allah'a emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails