26 Kasım 2016

varolmayalar,doğu yücel...

#varolmayanlar'a ara vermiştim,kitaptan kopmuştum çünkü.Yarın #kitapagaci 'nın toplantısı var o yüzden de oturdum ve bitirdim kitabı.Ayrıca kitaba haksızlık ettiğimi de anladım.
Bu kitap sayesinde #doguyücel'i tanımış oldum ve bence yazarlığı oldukça beğenilecek türden.Kitap boyunca yazarın müzik,aktüel,genel kültür vs bilgisine şahitlik yapıyorsunuz.
Keşfedilmesi gereken bir yazar daha.Bize şimdi nasip oldu.
Kitap çok fazla #murakamitadındaydı.Kesinlikle yazar#harukimurakami hayranı.Buna bir de kitapta bol bol yapılan #miyazaki ve#anime göndermelerinden de tahmin edebiliyorsunuz.Ama Murakami'nin o mekanik anlatımından daha uzaktı bence.
İlk iki yüz sayfadan sonra macera,heyecan ve #surrealizmdoruklara çıkıyor.
Kitabın konusunu anlatabileceğimi pek sanmıyorum.O kadar gerçek üstü bir hikaye ki...
Şöyle diyebilirim sanırım: insanoğlunun Tanrıcılık oynama merakı.... .



tanıtım bülteni

Yaşamı, varoluşu ve düzeni sorgulayan, okuru büyülü bir yolculuğa çıkartan, yeni bir hayalperest manifesto…
Doğu Yücel'den yaşamı, varoluşu ve düzeni sorgulayan, okuru büyülü bir yolculuğa çıkartan, yeni bir hayalperest manifesto.
Genç iş adamı babasından kalan antika dolmakalemle bir hikâye yazar. Ertesi gün gazetede, yazdığı hikâyenin aynen gerçekleştiğine dair bir haberle karşılaşır. Kahramanımız bu gizemli olayın nedenlerini araştırırken tarihin en iyi saklanmış sırrını öğrenecek, dünyayı değiştirecek anahtarın tek sahibi olacaktır.


Yücel, kalemini, sinematografik bir hikâyeyle tekdüze gerçekliğin tam ortasına saplıyor, sihirli bir dünyanın kapısını aralıyor. 
Fantastik ile gerçekliğin sınırlarını zorlayan sürükleyici bir macera… 
"Artık bir birliğimiz var. Bir ismimiz yok, birçok ismimiz var. Hayalciler… Sıfırlar… Varolmayanlar… Yoklar… Yarım yamalaklar… Hayalperestler… Olmayanlar… Hiçler… Biz onlar gibi değiliz!"


bu yazarı keşfedin derim ben....
özellikle fantastik tür seviyorsanız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails