23 Kasım 2016

bu seferkiler hediye....

 kızımdan kendi harçlığıyla aldığı ilk öğretmenler günü hediyem.bu ara da defter koloksiyonum! (kendi kendilerine bu hali aldılar 😂) aldı da başını gitti ama hepsi gelen hediyeler sayesinde.
bu defter siyah olanlardan bir adları var mı bilmiyorum.bunlardan istiyordum ama almamıştım,kızım almış.
 bu kitaplar içimde ki ölmeyen,yaşayan çocuğun kitapları.kızıma aldım diye bir cümle kurmak isterdim ama cadı serisi haricindekiler ilgisini çekmiyormuş.hıhh bu da ne bişim kız :)
neyse içinizde ki çocuğu öldürmeyin..

iki şehrin hikayesi,aralık ayı kitapağacı oylamasında olan bir kitap.benim içime doğdu bu seçilecek bende oylama bitmeden aldım :)
yoksa daha uzunca bir süre okumayı düşünmüyordum doğrusu.
bir aşk sayfası,ilk emile zola kitabım.okumak için sabırsızlanıyorum.
diğerleri çok istediğim kitapları.
bu kitaplar kız kardeşimin öğretmenler günü hediyesi.ben seçtim paraları o ödedi.
yaşasın kardeşlik :))
çok yoğun bir geçen hafta yaşadım,cümleye de bak.:) iki okulda da sınav haftasıydı,hafta sonu sınav grevim vardı.yazılı oku,misafir ağırla,hafta sonu temizlik yap..yorgunluktan kırıldık.yeni haftaya yorgun başladım.
eokul işlerim var daha,sonra kendi sınavlarım çok az zaman kaldı çalışmalıyım.
bu ara da gözlüklerimi yeniledim baş ağrısından kırılıyorum.tüm yoğun,yorgun haftaya bir de on günlük geçmeyen baş ağrısı eklendi.:/
yine de Yaradan'a şükür.
ama öğretmen arkadaşlarla hafta da bir yaptığımız toplanmaları ,ki dışarı da yapıyoruz bunu stres atıyor insan zevkli oluyor,yapamadık.
dün buluşalım dediler  yemeğe davetliydik görüşemedik.özleniyor arkadaşlar ya.onlar da olmasa ağrı geceleri hiç çekilmez :)
son günlerde bunlar vardı...


herkese mutlu günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails