26 Kasım 2016

günün postu...

elifa bana öğretmenler günü hediyesi almıştı amma bu hafta sonu için erzurum'a gidince ve alışveriş yapmaya çıkınca tek başına duran bu kitabı görünce ve benimde deli gibi geothe'nin ve faust'un hayranı olduğumu bilince bana bu hediyeyi almış.
ay ya deli gibi sevindim.bu üçüncü yayın evinden faust kitabım olucak.bol bol kitap alıp milletin kıskançlık damarlarını zedelediğim yetmiyormuş gibi :P  en sevdiğim kitaplarında her yayın evinden koloksiyonunu yapıyorum.elimde kaç tane alice harikalar diyarında kitabı var bilmiyorum mesela :))
doğubatı yayınevini zaten çok severim.çeviri kitapları çok güzeldir ve asıl felsefe yayınlarını çok seviyorum.çok iyi yazarların,akademisyenlerin kitaplarını yayınlamıştır.faust'u bir de doğubatı kitaptan okumak çok güzel olaacak.
elifcan teşekkürler ki,teşekkürlercee :) sevinçten nece konuşacağını şaşırmış :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails