22 Ekim 2016

bir son günlerden potu daha...

dün doğum günümdü ve gayet güzel bir doğum günü geçirdim.tüm arkadaş,dost ve ahbaplarıma teşekkür ederim.
aldığım ilk çiçek olur kendileri :))))
















ağrı'da tanıştığım ve bir yıldır bana yarenlik edip burada geçirdiğim kötü günüme dost,iyi günüme arkadaş olan iki güzel insan elif ve ayşe'ye sonsuz teşekkür ediyorum.rabbim beni sizle karşılaştırdı ve buradaki yaşamımı kolaylaştırdı,sizi de iyi insanlarla karşılaştırsın inşll....













 tüm gece kahve içtik desem.
ayrıca doğum günü kutlamaları öğretmen arkadaşlar sahesin de daha ekimin başında başladı diye de not düşeyim.kaç kere pasta kestik,hediyeleştik ben unuttum :) hamdolsun bu günüme...

















bu günden bir kare,supernaturalciğimin 12. sezonu başlamıştır.tüm hayranlara,vatana,millete ve dünya insanlığına hayırlı ve uğurlu olsun :)















son olarak ağrı'da ki marifetlerimi size bi anlatayım :)
şöyle ki,

Ağrı'da da sinemada görev yapan bayanı her hafta "yabancı film getirecek misiniz?" diye arayıp arayip canından bezdiriyordum😄 Bu aksam (doğum günüm akşamı) bizzat yüz yüze konuşup her hafta telefonda arayıp arayıp yabanci film soran tacizci bayan benim diye kendimi itiraf ettim 😄😄😄 Amma #jhonwick2'yi de

 getirtmeye ikna ettim 

























sevgiyle kalın,içinizin hırsla dolmasına izin vermeyin çünkü bu sadece sizi yaralar ve sevdiğiniz insanları kaybetmenize neden olur.sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails