27 Eylül 2016

bram soteker,tılsım.

telefonum bozulduooouuuvv :// ve ne zamana tamir olur bilinmez.tüm planlar da alt üst oldu.halbukisi instagram da blogger arkadaşlarla kitap okuma etkinliği yapmaya başlamıştık ve ben telefonsuzluktan birlikte okuma etkinliğine katılamaycağım.ee sen de kendi kendisine oku suu derseniz,birlikte okumanın tadı çıkmaz ki :/işte tüm olayım bu :)

gelelim tılsıma:bram sotker,drakula kitabını ve filmini duymayan yoktur.benimde çok okumak istediğim bir kitaptı ama henüz daha alamadım.elime tılsım geçince bram stoker okumak istedim.ilk okuduğum kitabı bu oldu.ama bu kitap dırakula tarzı değil.

drakula hikayesini biliriz pek çok uyarlama filmi de yaılmıştır ve en iyisi 1992  francis ford coppola uyarlamasıdır.(kitabı okuduğum da filimi de yorumlayacağım olaylar oldukça fantastiktir ve ben fantastik film ve kitapları çok severim.) bu kitabı da yazarın isminden ve ününden dolayı aldım işte.ama kitap polisiye çıktı o_O
antik mısır'la alakalı cinayetler işlenir ve sonunda da çözülür.işte hepsi bu :) polisiye severler okusun.

arka kapak:
Kaynağı belli olmayan saldırılarla başlayan, Antik Mısır’da geçen bir efsanenin entrikalarla dolu, sürükleyici bir kurgusu!
Mısır mezarlarından toplanmış kutsal yıllıklarla dolu bir oda ve bu odaya yapılan kanlı gece yarısı saldırısı, baygın ve kolu kesik bir halde bulunan bir adam… Tanrılar tarafından lanetlenmiş, eski Mısır kraliçesinin mumyası…
İntikam için yeniden dirilen mumyaların tarihiyle ilgilenenleri akıl almaz bir gerilime sürüklemesi. Ayrıca bu lanet dolu intikamın içinde yar alan iki karakterin bu olaydaki amansız mücadelelerinin, gizem ve korku dolu serüvende yeni boyutlar kazanması.
Asıl amaç, beş bin yıl once gerçekleştirilen büyük deneyin anahtarına ulaşmaktır. Bunun için de kullanılacak tek silah, bir mezarın ötesinden gelen büyü.

bu arada detoksa başladım ve bu postu da 45 dakikalık hızlı bir yürüyüşten sonra azıcıkın yorgun olarak alel acele girdim.canım da çok yazmak istemedi.
hadi size iyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails