26 Haziran 2016

son günlerden..


ramazan geldiğinden beri neredeyse evde ve yalnız iftar yapmadık.bu akşamda #kitapagacı nın toplantısı ve iftarı vardı mesela ama ben azıcık kaytardım.
yorgunum çünkü.
zira dün akşam dışarıda iftar yapık ve iftardan sonra öğretmen arkadaşın evine konuk olduk eve döndüğümüzde saat iki,uyuduğumda 5 gibiydi.
tüm gün elimde ki trendeki kız kitabını okudum yaklaşık 250 sayfacık kadarı kalmıştı kitabın bitti ve yorgunluk hat safhada,kafa da bi milyon kere bi milyon :)
neyse bu akşam evdeyiz ve dolapta çok güzel iftarlıklar var kaç gündür aklımdalar :)
işte dün akşamdan bir kare.

 öğretmen arkadaşın evi bi maşAllahınızı alalım :)
sonra evdeki aynı yazara ait olan kitaplarımın resmini çektim.
serisini tamamlamak istediğim yazarlardan george orwell.

maalouf kitapçıklarım :)


 iftar sonrası kahve keyfi  ve okuma halleri.supernaturel2e de yeniden bir başlayayım deim kızımla birlikte ve 8.sezona vardık :)
efsane'yi sevmedim bu arada...
ahmet cevizci'nin felsefeye girişi ise ramazan sonrasını bekler.
mülksüzler'i yarım bıraktım.tatil dönüşü bir kez daha okumaya başlayacağım.zira oruç kafasıylan hiç bir şey çakozlayamadım. :)
gemimin mürettebatı bilenler bilir :)


 orta dünyanın tüm hür halklarına selam olsun :)


bir de bu güzellikler var tabi ki.
wos wos aşkınaaaaa :)


hayırlı ramazanlar olsun.bir hafta sonra isanbul'dan yazmaya devam inş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails