22 Mayıs 2016

kanal fırat,güldeste...



canım hocamız,baba gibi sevdiğimiz insan.
fırat ilahiyatın biricik islam felsefesi profesörü hocamız.
keşke tüm hocalar onun gibi babacan olsa.
facebooktan hocam ekli,kandil akşamı hocam size kaç kere telefon ettim ulaşamadım deyince zııırr diye telefonum çaldı beni arıyor o_O
işte hocamızın büyüklüğü.
bu olaydan sonra istanbul ilahiyatta okuyan kardeşimle konuşunca kardeşim:ben hocamı görsem anında topuklarım dedi o_O :)))
bizim de hocamızın başımızın üstünde yeri var.


hocam kanal fıratta programa başlamıştı.facebooktan hep takip ediyordum ama okulun yoğunluğundan hiç izleyememiştim.akşam telefonda konuşurken kızım izledin mi diye sordu ve tekrarlarının yayımlandığını söyledi.
bende bunu öğrenince hiç durur muyum?
akşam hemen iki bölüm art arda izledim.
iki okulumda da sınavları bitirdim,yazılıları okudum,tek iş e-okul işlemleri.
ikinci üniversie okuduğumu blog takipçileri bilir,finaller de haziranın ikinci haftası,tüm konu ve kitaplarımı da bitirmiştim.akşamları bol bol kitap okuyordum.
hocam da programın hatırlatmasını yapınca hemen iki bölüm izledim.
bloga da bölümleri koyacağım.siz de ben gibi mutfakta iş yaparken ya da örgü örerken açın programları izleyin.
zira caner taslaman hocanın programlarını hep öyle izledim :))

kanal fırat
güldeste
prof.dr.ismail erdoğan ile söyleşiler.
her perşembe 
hocamızın programı hayırlı uğurlu olsun.
inşllh onu ulusal kanallar da da izleme şansına sahip oluruz.


resimde ki kitap hocamın en zor kitaplarından biriydi.bu kitabı elimde ki dört kitap biter bitmez ikinciye okuyacağım.uzun zamandır bu niyet içindeyim.bir resimde görülen kitap bir de ibn sina ve beyruni tartışmaları adlı kitabı ikinciye okuyacağım inşlh.

altta ki rsimde görülen kitaplar hocamın yazmış olduğu kitaplar.
heeepsi benim,heepsi hocamın imzasını taşıyor.heeepsini bizzat hocam hediye etti,tüm öğrenciler arasında sadecene bana hediye etti :))
türlerin efendisi ve beyruni-ibn sina tartışmasını tekrardan okuyacağım inşllh.


saygıdeğer babacan hocamız ve biz.:)
yıl 2013 temmuz,tek ders sınavı,elazığ,fırat üniversitesi ilahiyat fakültesi,dostlar,Hocamız ve ben..
duygulandım ya.
postu yazarken bir yandan da hocamın programını izliyorum,arka fonda programın müziği,dostlar,hatıralar.....


20 kasım 2014
fırat üniversitesi
Ortak yaşama kültürü ve felsefesi seminerleri



hocmızın katıldığı felsefe seminerinden...

güldeste programı

28.4.2016

05.05.2016

12.05.2016

19.05.2016

02.06.2016

programlar yayımlandıkça videoları buraya ekleyeceğim.

Allah hocamızdan razı olsun,O'nun gibi hocalarımızın sayısını arttırsın.sadece babacan bir hoca olduğu için değil,bize felsefeyi sevdirdiği için,öğrettiği için.
bir de tüm iltam'dan arkadaşlarıma selam olsun.hepsini çok özledim.

kalın felsefeyle,kalın sağlıcakla...

not:hocamın kitaplarıyla ilgili postları prof.dr.isamail erdoğan etiketiyle blogda bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails