16 Mart 2016

ordan,burdan,şurdan...

son günler yine her zaman ki gibi yoğun geçiyor.
okul her günkü gibi fix.sonra ayda bir toplanılan kitapağacı toplantıları var.
hafta sonu bir öğretmen arkadaşımızın doğum günüydü,sürpriz toplandık,canlı müzik dinlemeye gittik,hediyeler,dostlar çok güzeldi.
sonra dünya kadınlar günü yine dışarı çıkık.
bayan öğretmen arkadaşların eşleri bize pasta almışlar,küçük bir kutlama yaptık çok eğlenceliydi.
sonra ben kız kardeşime bu kupalardan ve bir parfüm aldım günün anlam ve özelliğine binaen,o da bana çok güzel bir etek aldı.
ben bunu aldım o bunu aldı derken post aldım verdimli bişey oldu ya.:)
yani bu yakın zamanlar böyle biraz kutlamalı geçti.aylardır olan koşuşturmaca ve stresli zamanların üzerine keyifli oldu,iyi geldi.
her zevke uygun kupalarımız.


okul sonrası öğretmen arkadaşla aç kurtlar gibi saldırdığımız yemeciğimiz :)


sonra ben bir kitap aldım ve tüm dünyanın hüznünü ruhumdan  dışarı bıraktım..


Allah'a emanet...

2 yorum:

  1. olsun bunlarda hayata dahil , keyifle kullanın hediyelerinizi , arada böyle molalarda olmasa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.evet iyi ki hayata arada bir mola veriyoruz (:

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails