8 Şubat 2016

battaniye-blanket


kız kardeşime başladığım yeni battaniyemi size gösermiştim.bunlar da daha önce blogda paylaşığım ama en nihayi hallerini göstermediğim battaniyeler.
bu prensesime el-aziz'deyken ördüğüm battaniye.

yün battaniye alarak astarladım.böylelikle çarçabucak eskimesini önlediğim gibi daha sıcak olmasını da sağladım.
görende bilimden bahsediyorum sanır :)
örgü yastık kılıfını henüz kendi yastığına geçirip dikmedim.görsellik olsun diye kızımın yastığıın üzerine koydum.


buda kendime yapmış olduğum battaniyem.onuda yün battaniye alarak astarladım.


buda bonus.daha sonra böyle bir şey yapmaya niyetim var.


buda ağrı'ya geldiğim zaman ördügüm battaniye.bu aslında küçük bir battaniye,okuma esnasında bacaklarını örtmek için ama yine de uyuduğunda da rahatlıkla üzerini örtüyor.

yine bir örgü postunda görüşmek üzre..

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails