19 Ekim 2015

kitap alışverişi..

örtmen olunca kendime 1Q84 almaya söz vermiştim.almayı çok istesem de nefsimi tuttum atanmayı bekledim.oysa pek çok defa elime fırsat geçmişti.atanma haberiyle ağrı'ya ilk yolculukta hava alanında 1Q84 ve zemberek kuşunun güncesi kitaplığıma eklendi.


bunlarda ağrı'da yaptığım ilk kitap alışverişimden.
ağrı'da çok güzel bir kitapçı buldum.kitapları inanılmaz bir fiyatla veriyor.
cehennem ve yüz yıllık yalnızlık kitapları teker teker 30 liraydı ama ben tanesini on liradan aldım.
listemi bir sayayım
marks:kominist parti manifestosu,
leibniz.monadoloji,
aritutalis:poetika
anthony burgess.otomatik portakal,
dan brown:cehennem,
marquez:yüzyıllık yalnızlık
bu altı kitaba 34 lira verdim.oysa yukarıda dediğim gibi sadece iki kitap 60 lira ediyordu.
ben buna yabadabadoo derim :)


george orwel'den iki kitap,kaan murat yanık'tan butimar da sipariş edildi yolda.geçen perşembe geleceklerdi ama küçük bir aksilik oldu bu haftaya kaldı.nasip,olsun.
herkese keyifli okumalar olsun.en önemlisi dilediğiniz kitabı alabilecek bir bütçe dilerim. :)

size küçük prens filminin muhteşem soundtrack parçasıyla veda etmek istiyorum 




sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails