17 Nisan 2015

küçük prens, Antoine de Saint-Exupery



küçük prens kesinlikle büyük çocuklara yazılmış bir kitap.on yaşında ki kızım okumasına rağmen çok şey anlayamadı anneciğim  bana da anlat isteğiyle karşı karşıya kaldım.
geçen sene filmini de izlemiş ve kitap için daha da meraklanmıştım.
sonunda kütüphanemize kazandırdık ve keyifle okudum.
savaş pilotu olan yazarın büyüklere sıra dışı yazım tekniğiyle verdiği ahlak dersleri gayet hoş ve etkileyiciydi.hala okumayanlarınız var ise kitabı tez tedarik edip okusunlar.acizane tavsiyemdir.


"Hoşça git," dedi tilki. "Vereceğim sır çok basit: İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez." Küçük Prens unutmamak için tekrarladı: "Gerçeğin mayası gözle görülmez."
(Tanıtım Bülteninden)

keyifli okumalar..


gelelim filmine:


1974 yapımı filmin imdb puanı:6,6
kitabın tam bir uyarlaması.ben filmi sevmiş idim.
gene wilder'in yer aldığı filmi herkesimden izleyiciye tavsiye ederim.

















trailer



trailer




2015 animasyon
bir de animasyon uyarlaması vardı ki çok sıkıcıydı ben hiç sevmedim.filmin tek güzel yanı saoundtrack'tıydı.




2015 yapımı filmin imdb puanu:7,8
bence hak etmiyor.uyumuştum sinemada,keşke kızım uyandırmasaydı.















trailer


müzikleri buradan dinleyebilirsiniz.


keyifli okumalar,keyifli izlemeler...

2 yorum:

  1. Ne keyifli hayat dersleriyle dopdolu minicik dev bir eserdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten de öyleydi.çok severek okudum ama çocuklara göre değil bence kızım okuyunca anlamamıştı :/
      yorumunuza bu kadar geç döndüğüm için kusura bakmayın :(
      teşekkürler.

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails