6 Temmuz 2014

#kpss #iftarmenüsü

bir çılgın kpss geçti gitti bizden.bir yıl deliler gibi çalış ama ösym kalksın ne osmanlı ne inkılap ne anadolu ne islam öncesi türk ne de inkılaplardan soru  sorsun.herkesin en çok emek ettiği ders tarihken en boşa çalışılmış ders tarih oldu :/ sınavdan sonra herkes şoktaydı.eğitim bilimleri sınavı çok daha kolaydı ama onunda getirisi az.ayın 20'sinde alan var ve onunda tus gibi olmasını bekliyorum.rabbimden her şeyn hayırlısı.

kpss akşamı arkadaşım nazo'ya gittim her zaman ki gibi :) size iftar menümüzü gösteriyim istedim.zira karnım açken yemeklerden başka fotoğraf çekmemişim :) 

ilk önce nazo'nun ikea tabakları,ne ka güzeller değil mi ?
ama boş ve anlamsız :)


abrakadabra diyoruz ve tabaklar dolup taşıyor :)
yayla çorbası..


hamburger köftelerimiz ve patitisler 


ciğerli pataitis 


bol soslu tavuk.


 ortaya karışık konsept :) beyaz olan patlıcan salatası en nefis olan oydu.bir koca kase salatayı yedik bitirdik :)


iftar sonrası bir şeyler (!) içelim dedik :)
kahve,didi,malt,meyve suyu vs vs vs.
malt şişesini sakın içki şişesi falan sanmayın,zira facebook'umda olay oldu :)) armutlu meyve suyu ve asitli.gayet lezzetliydi.ama didi'yi içmeyi unutmuşum :)


yedik içtik sohbetin dibine vuramadık :) zira ertesi gün kpss vardı.
sınav günü bir güzel havamızı aldık :)
akşamına da özel olarak eve bırakıldım nazo ve eşi tarafından.her ev sahibi onlar gibi olsa :)))

sınav için hakkımızda hayırlısı ama o kpss kitaplarını artık görmek iistemiyorum midem bulanıyo onlar yüzünden.on beş gün daha sabır sonra ver elini elazığ.ama kızımdan ayrı kalacağım için çok üzgünüm.nasip altı ay çok değil dişimizi sıkacağız ve rabbimin izni ile feraha çıkacağız.
bu karışık postan sonra gideyim de alan'a çalışayım
siz de blogumu okuduktan sonra lütfen yorum bırakmayı unutmayın.o yorumlar blogu ayakta tutuyor inanın.
çok yakında kitaplı bir çekiliş yapacağımı duyurup sahneden ayrılıyorum,kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails