27 Haziran 2014

formasyon diyeyim bunun başlığına :)


çok şükür bu sefer formasyona yerleştik.hemi de elaziz'e.çok sevindim vesselam.ama son iki haftadır da serhoş gibiyem :) nerede kalıcam,nasıl geçinicem,prensesim ne olacak derken hepsi bir çözüm buldu  çok şükür.bir müddet ana kız ayrı kalacağız ama olsun.sonu selamettir inş.
bu sefer ne gezdim ne de resim çektim.size birkaç foto göstereyim de ders çalışmaya gideyim.zira dört gündür kitap yüzü açamadım :/ halihazırda akşam döndüm eazığ'dan.

ders çalışma halleri.



 akgün'de akşam yemeği yedik,betüş'le :)



şekerci kız yurdunda kaldımdı ben.bu da sabah kahvaltım :)
ben çay içmem a laf aramızda :)


buda şekerci kız yurdunda ki  akşam sefamız :)


şekerci'nin camından akşam üstü gazi caddesi.


 yeni evimin salonu :)
birkaç ay yalnız yaşayacağım.iyi bir tecrübe olacak.


son olarak kendisime aldığım sipiral defter.çok hoşuma gitti.bir başka modelini de tekrar gittiğimde alacağım.kimseye söylemeyin a:)


hayırlısıyla formasyonu tamamlamak nasip olur inş.
selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails