17 Mayıs 2014

full hause,korean drama...



uzun zamandır dizi tanıtımı yapmamıştım.hele ki kore dizisi bayağı oldu.bu dizyi yıllar yıllar önce izlemiştim çok keyif almıştım.derslerin arasında kaçamak maçamak kimselere çaktırmadan tekrardan izledim diziyi.Allah'ım neredeyse bir hafta ders çalışamadım  dizi yüzünden,ilk defa seyrediyormuş gibi keyifle izledim.
size de bir söyleyeyim sizde eğer izlemediyseniz kaçırmayın,izleyin dedim.kendi kendime dedim.ben dedim.siz duymadınız ama yine de dedim.ben dedim,kendim dedim :))
amannn neyse ne :)
full hause 2004 yılı dizisi.birain'in oyunculuk hayatının üçüncü dizisi ve en iyi de dizisi.i lowe kill you'u da izledim ama o tipik kore draması ve sonu her dramada olduğu gibi fiyasko ayrıca dizi melodramın dibiydi falan filan :)
gerçi birain'in rol aldığı bütün drama ve filmleri izledim o ayrı ama en keyiflisi bu dizi.






baş oğlanımız jung ji hoon namı diğer birain.gerçi ona japon fanları birain  diyorlar.kore'de ona sadece bi yada rain diyorlar.ama bana göre birain çok havalı.iki sözcükte yağmur anlamına geliyor bu ara da.dizi de bir aktörü canlandırıyor diyor ve diğer karakterlere geçiyorum birain için söyleyecek fazla söze gerek yok o bir king laf aramız da :)








baş kızımız song hye kyo.o da dizide birain ile evlenmek durumunda kalan bir yazar kızımızı oynuyor.çok beğendiğim bir aktris.çok güzel bir bayan ama son resimlerinde onu çok yaşlanmış gördüm :/  ayrıca bu dizisi sırasında rain ile aralarında romantik türünden bir münasebette geçmiş ama bu bizi ilgilendirmez.rain şimdi başka sularda yüüzüyor :) ay çok mahhale hanımı gördüm kendimi :))
hyun bin'le de dizisi var bu hanım kızımızın.full hause'den hemencecik sonra çakilmiş.adı neydi bilmem ne unuttum :)


yan rolde de kim sung soo var.birin'in yakın arkadaşlarından olur.ama ben kendisini pek tanımam etmem.pek çok filmi ve dizisi var.ben sadece full hause'dan biliyorum.











bir de dizide,Allah beni affetsin:),at suratlı bir kız daha var.:)= anam onca güzel kızlar,iyi oyuncular varken onu nerden bulmuşlar bilmem.töbe töbe neyse :)
diziyi izleyince kim olduğunu görürsünüz.
eğlenceli,komik,bir romantik komedi full hause.
izlemeyenler hele hele birain'in hayranları hiç kaçırmasınlar derim.
fazla söze hacet yok.
izleyin keyif alacağınız bir dizi.

trailer:


iyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails