17 Ağustos 2013

elaziz.Son kez mi Elazığ ?

Valizimde büyük umutlar ve dualar son kez çıkıyorum Elazığ yolculuğuna...
Rabbim duam kabul olarak dönmeyi nasip et...

Son kez çıkıyoruz Elazığ yolculuğuna.
Böyle deyip deyip Elazığ beni yeniden çağırıyor.
İnşAllah yine böyle olur.
Küçük bir valiz ve büyük dualar ve umutlar hazırladım.
Niye bu şehirde bu kadar ısrar ediyorum peki 
O kadar çok sebebi var ki...
Yeni bir şehirde,yeni insanlarla,yeniden bir hayata başlamak korkutuyor beni.
Hayatımın belli döneminde mutlu olmadığım bir yerde mutlu olmadığım bir hayat yaşamak zorunda kaldım.
Yine aynı şeylerin olmasından korkuyorum.
Büyük bir şehirde küçük kızımla  yalnız bir anne olarak hayata başlamaktan,şehrin kalabalığında kaybolup gitmekten korkuyorum.
Çok küçük bir şehirde yine yalnız bir anne olarak küçük kızımla çaresiz kalmaktan korkuyorum.
Tanımadığım bir şehirde hayata yeniden başlamaktan korkuyorum.
Elazığ'ı artık tanıyorum,O'da beni tanıyor.
 Ve orada kuracağım yeni hayattan kokmuyorum.
Yalnız da olsam bir başlangıç yapmaktan korkmuyorum orada.
Tanıdık insanlar,tanıdık yerler,sevdiğim bir okul,sevdiğim hocalar,sevdiğim insanlar...
Aylardır bu dua gönlümde.

Şimdi yola çıkıyorum diplomamı alıp,yüksek lisans başvurusu yapmaya.
Eğer şimdi olmazsa zaten ekimde yeniden sınava gireceğim ve sadece gidişim ve hayallerim ertelenmiş olacak.
Ama içimde öyle bir his var ki Rabbim benim duamı çoktan kabul etti ve ben duamın kabul olduğunu görmek için sadece biraz daha yaşamalıyım.
Ben Rabbime güveniyorum,inanıyorum ve kalbimde duamın kabul olmayacağına dair hiç şüphe yok.
Ama yine de bir kul olarak üzerime düşen görevi yapmalı ve Rabbimden istemeye devam etmeliyim.
Yüce Rab sizin ve benim kalbimizde ki dualarımızı hayırlı ve kabul eylesin.

Aziz şehir Elaziz..
Harput'tan bir görünüş..


Kimin aklına gelirdi ki bu kadar sevmek.Bu kadar çok dost edinmek.
Bu kadar çok hatıra biriktirmek..
Kazandığım da oturup ağladığım yer,şimdi yaşamak istediğim tek yer.
Bunda geçmiş on yılın izleri ve birikmişlikleri en önemli etken tabi.

Valizimde büyük umutlar ve dualar son kez çıkıyorum Elazığ yolculuğuna...
Rabbim duam kabul olarak dönmeyi nasip et...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails