2 Ağustos 2013

aşkımız şansa kaldı..

aşkımız şansa kaldı
katie wall


kitap 312 sayfasıyla oldukça kalın fakat bir güne de okunup
 bitecek türden.tabi sıkılmazsanız.yazar aslında gerçek bir oyuncu
 ve bence yazarlık yapmasına gerek yok çok güzel bir kadın 
oyunculuğuna devam etsin :P
ben kitabı beğenmedim,özellikle yazarın,olayları kahramanın dilinden anlatma çabasından hiç hoşlanmadım.çünkü bu işi becerememiş.kendinizi günlük okur gibi hissediyorsunuz.
avusturalya'lı bir oyuncu hollywood'a gelip ünlü olmaya çalışırken,unutamadığı aşkının peşinden gitmeye karar veriyor.tabi bu arada başka erkekler de karşısına çıkmıyor değil.
insana bir şeyler kazandıran,okurken zevk veren bir kitap değil.zaman kaybı.
ama elinize geçer de okumak isterseniz siz bilirsiniz.


oyuncu ve yazar katie wall.
dediğim gibi gerçekten çok güzel bir kadın.oyunculuk yapmaya devam etsin ve kitap yazma işini benim sevgili debbie macomber'ime bıraksın :) 


kitaptan (alıntı)
Doğan her yeni gün temiz bir sayfa açar...

Kendi masalını yazmak için ufak bir yolculuğa çıkmaya cesaret edebilir misin?

Başına pek çok şey gelecektir elbet. Parasız kalabilirsin, tehlikeli arkadaşlar edinebilirsin, insanlar seni kullanmaya çalışabilir...

Sadece bunlar değil; umudunu kaybetmiş insanların yüreğine ışık tutabilirsin, insanlar senin sayende korkularıyla yüzleşebilir.

Tabii arada yaşanan trajikomik olayları da unutmamak lazım: Sosyetik bir partinin tuvaletinde kilitli kalmak... Öleceğini sandığın için dramatik konuşmalar yaparken sadece gaz sıkışmasından muzdarip olduğunun açıklanması...

bugünün özel postu daha sonra.çünkü prensesimin doğum günü :)

4 yorum:

  1. emek olmasa ortada 'kitap kirliliği' diyeceğim ama emek gerçekten. ama gerçekten o kadar fazla kitap var ki insanlar arasından iyi kitapları bulup okuyamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla doğru söyledin canım.bir de iyi yazar ve konu seçebilmek lazım.ben bu kitapları yabancı kadın yazarlar diye seçmiştim.içlerinden çok iyi yazarlar çıkabiliyor çünkü.ama bitirdim bu üç kitap için iyiydiler diyemeyeceğim.

      Sil
  2. Ben de bu kitabı okudum ve bencede hoş kadın ama kesinlikle Ahmet Batman ve Debbie Macomber'in kitaplarına özellikle bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben de bu kitabı okudum. cidden sizin de dediğiniz gibi pek beğenmedim. anlatım tarzı hoşuma gitmedi galiba. debbie macomber veya bir ahmet batman değil bence. ama emektir aynen.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails