23 Temmuz 2013

,aşk mutfağında...

aşk mutfağında elazığ'dan aldığım son kitaplardandı ve bir romandı.
ve bence bu roman için 448 sayfa çok fazla.


roman bir kaç çiftin aşklarını ve birbirleriyle olan arkadaşlıklarını anlatıyor.
ben çiftlerden en çok ıan ve elizabeth'le ilgilendin.
nedense en çok bu çift dikkat çekiyordu.


kitap daha çok amerikan dizilerine benziyordu.kendimi daha
 çok friends ya da gossip girl izler gibi hissettim.
bence okunmasa da olur,çok bir şey kaçırmış sayılmazsınız.
kitapta iyi olan tek şey bence kapak tasarımıydı.

kitabın yazarı jill amy rosenbaltt


alıntı :
Hayatları farklı istikametlerde seyreden ve birbirine dostluk bağıyla bağlı olan üç kadının öyküsü, yüzünüzde bir tebessüm ve hayatınızda bir iz bırakacak. Arkadaşlık, aile ve kariyer üçgeninde hayat, aşkla anlamını buluyor. Aşk avuçlarımızdan kayıp gittiğindeyse boş kalan ellerimizden dostlarımız tutuyor. Yine de aşk, bazen her şeye rağmen bizi mutlu etmek için ısrarcı olabiliyor ve her hikâyenin sonu, dostluğun dokunuşuyla mutlu sona eriyor. “Dokunaklı olduğu kadar eğlenceli ve gerçek hayattan motifler sunan bu samimi roman, yüreğinizi sarıp sarmalayacak.”

her ne kadar kitap kapağında kitap için,alengirli laflar
 edilse de ben pek beğenmedim.başladığım işi bitirmek için okudum.
daha sıcak,daha içten,daha kendinizi bulabileceğiniz bir aşk hikayesi olabilirmiş ama olmamış.
amaaaan neyse :) benim gibi para verip almayın,değmez :)
ama şanslıyım ki elazığ'da ki batı kitap evi pek çok kitabı sadece iki tl'den satışa sunuyor.
üstüne kar bile yaptım :) zira kitabın netteki fiyatı on beş tl.
kitaptan  güzel olan bir alıntı yapıp,kitabı  yerden yere vurduğum bu postu sonlandıracağım :)

her şeyi ! dedi elizabeth.sana ait ne varsa....sadece geride kalan 
kırık parçaları değil.kalbinin sadece bana ait olmasını 
ve onu kırmayacağıma dair bana güvenmeni.benim de sana
 güvenebileceğimi bilmem gerek.bana güvenen bir eş istiyorum.

kendinize okumak için daha güzel ve faydalı bir kitap bulabilirsiniz :)
benim gibi kapağına tav olmayın :)
bol okumalı,aşklı meşkli,dostlu,arkadaşlı günler :)

6 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Nine Time Travelling'i izliyorum beğenirsem söylerim demiştim ya. Az önce yarıladım diziyi. Gerçekten kurgusunu çok beğendim. Bir şana ver bence göz at :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen tavsiye edersin de ben bakmaz mıyım :) hemen izlemeye başlıyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel bir paylaşım :)Bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails