19 Temmuz 2013

elazığ'dan son kitap alış verişi.okudum bitti


son elazığ ziyaretinde aldığım kitapları göstermeyi unutmuş olmalıyım.elimde okuyacağım
 bir dünya kitap birikti ve benim aklım hala haruki murakami kitaplarında :)
bu dört kitabı son gidişimde aldım.


 bu kitaplar finaller zamanı elazığ'a gidişimden.jack landon'un da
 almak istediğim bir kitabı daha vardı unuttum :/
bir de erkekler aldatmaz aldatma hakkını kullanır
 adlı bir kitap daha alacaktım onu da unuttum :/


bu kitaplar islam felsefesi hocam doç.dr.ismail erdoğan'ın hediyeleri 
ama bu kitaplar ocakta elazığ'a gidişimden.
endülüsün'ün ilk filozofu batalyevsi şu an okuduklarımdan.


bu kitaplar drwilldone blogunun yaptığı çekilişten kazandığım kitaplar.araya karışmış :)


son elazığ ziyaretimden aldığım kitaplara bir göz gezdirdim de bu kez sadece roman almışım.kafa dinlemek istedim sanırım.zira koca bir yıl ilahiyat derslerinden can kalmadı :)
bir diğer etken de diyanet yayın evine uğramamak oldu tabi :)
eğer uğrasaydım kesin alanımla ilgili kitaplar alırdım.

şimdi ilk kitabımıza bir göz atalım.
sonsuz kitap'tan çıkan,aldığım bu dört kitabın kapak tasarımlarını 
çok beğendim.daha çok martı yayınları örnek alınmış.
sue moorerfoft'un tatlı düşler yeşeren umutlar'ı.
nişanlısı tarafından düğünden bir gün önce terk edilen tess'in hayal kırıklıkları 
ve aşkı yeniden bulma öyküsü.


hali hazırda şu an okuduğum jill amy rosenblatt'tan aşk mutfağında bir tutam dostluk 
bir ölçü mutluluk.
bu kitapta hemen aşk tanrıçasının yemek okulu kitabını
 hatırlatıyor insana ama konusu oldukça farklı.
arkadaşlık,kariyer,aşk ve hayat üzerine kurulu bir öykü.


kim gruenenfelder'den boş yere süslenme :)
bence de öyle zaten boşuna mı Allah çirkin bahtı versin demişler :))
yazar normalde hollywood'da senaryo yazarı,bu da onun bir roman denemesi.


son aldığım kitap katie wall'dan aşkımız şansa kaldı.
hangimizin aşkı şansa kalma dı ki :)
avusturalaya'lı bir oyuncunun hollywood'a gelme hikayesi.


aşkla örülmüş bu dört kitabı okumak zevkli olacak :) dediğim gibi bu dört kitabın
kapak tasarımlarını çok beğendim.türkiye'de kapak tasarımlarına hiç önem verilmiyor ve ortaya çok iyi kitaplar için çok zevksiz kapak tasarımları çıkabiliyor.
ayrıca dikkatinizi şuna da çekeyim bu dört kitabın yazarı da bayan
.benim pek kadın ve türk yazarları okumayı sevmediğimi hatırlayacaksınız.
ama amerika ya da ingiltere'den gerçekten okunası iyi kadın yazarlar çıkıyor.
bu kitapları da bu yüzden seçtim.yeni kadın yazar bulayım ve diğer 
kitaplarını da almak için sabırsızlanayım diye :)

son olarak hali hazırda okuduğum ve çalıştığım korece
 kitaplarımı da göstereyim ve sahneden çekileyim :) 
pratik kolay korece yazdığına bakıp sakın aldanmayın.kitabın
 pratiklikle uzaktan yakından ilgisi yok.
30 günde korece'ye gelirsek eğer,geçen sene elazığ'a gittiğimde
 diyanet kitap evinden almıştım.diynete gidip korece 
kitap alıp dönen tek arıza ben olmalıyım :)
ama 30 günde korece gerçekten korece öğrenmek ,steyenlerin alması gereken bir kitap,asıl
pratik korece kitabı bu kitap diyebilirim.
kore dili kitabı da korece öğretmekten ziyade
 kore dilinin inceliklerini anlatan bir kitap.
bu kitabı kitabın yazarı sultan ferah akpınar yeo hocamdan bizzat tanışarak aldım.
korece'ye meraklıysanız bence kütphanenizde olamsı gereken bir kitap.
çünkü kitabın içerdiği konuları ne internette ne de diğer korece kitaplarda bulamazsınız.
üstelik kore dili kitabından elde edilen tüm gelir yardım kuruluşlarına gidiyor.


son sözlerimi de söylediğime göre artık gidip biraz kitap okuyabilirim.
size de bol ve keyifli okumalar.

6 yorum:

  1. Bu aralar aşk kitaplarında bir şeyler var çekiyor sanki.. Şöyle oturup doyasıya kitap okumak istiyorum ama fırsat olmuyor, böyle alıp sırayla okuyup yorumlayanlara imrenebiliyorum sadece. Gerçi çok fazla okuyamasa da insan almayı da çok seviyor :)
    Size de şimdiden keyifli okumalar diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,bol okumalı bir yaz olur inş :)
      evet kitap alış verişi bambaşka bir duygu.verdiği her bir kuruş içine siniyor insanın.almayı da okumayı da çok seviyorum :)

      Sil
    2. merhabalar sultan ferah akpınarın kore dili kitabını almak istiyorunereden alabilirim?

      Sil
    3. kore dili kitabını almamda lütfen yardımcı olun

      Sil
    4. merhabalar sultan ferah akpınarın kore dili kitabını almak istiyorunereden alabilirim?

      Sil
    5. facebook'taki kore dili kitabının sayfasını beğenirsiniz yada kore severler toplulugu grubuna katılıp kitapla ilgili gönderiyi aratabilirsiniz.sizin için baktım ama fazla zamanım olmadığı için fazla araştıramadım.ben hocanın mail adresine kitap için başvurmuştum ve hoca beni bizzat aramıştı ve istanbul'da kendisiyle buluşup kitabı öyle almıştım.zaten kitabı mail adresinden isteyipte alabiliyorsunuz,kitapçılarda satılmıyor.ama sizin için mail adresini bulamadım.siz faacebook'tan dediğim yerleri aratırsanız bulabilirsiniz.

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails