21 Temmuz 2013

.a moment to remember,hatırlanacak bir anı..

hatıralarım yok olursa ruhum da yok olur..


a moment to remember,kore sinemasının en güzel romantik dramlarından biri.
filmi seyretmeden önce mendil yerine yanınıza çarşaf almanızı öneririm :) 
zira her seyrettiğimde beni yeniden ağlatmayı başaran bir film.

film yakın zamanda özcan deniz tarafından evim sensin adıyla  türk sinemasına da uyarlandı.
doğrusunu söylemek gerekirse ben türk versiyonunu izlemedim.orjinali o kadar muhteşemdi ki,
film hafızamda o şekliyle kalsın istedim.
a moment to remember 2001 yapımı ve 2004 yılın da vizyona giriyor.filmin imbd puanı 8.0.
baş rollerinde daisy filminin romatik katili,muhteşem aktör  woo sung jung


 ve the classic filminin unutulmaz aşık kızı,güzel aktris son ye jin var.


daisy ve the classic filmlerinden başka bir posta bahsedeceğim.



gelelim filmin konusuna;su jin'in evli bir adamla ilişkisi vardır
 ve kaçmaya karar verirler.ve su jin'in tam da tren istasyonunda
 sevgilisi tarafından terk edilmesiyle olaylar başlar.morali çok 
bozuk bir haldedir ve garip bir şekilde cheol su ile karşılaşırlar.
kader ağlarını örer ve su jin cheol su ile babasının işleri 
dolayısıyla tanışır.artık filmde aşk başlar ve mutlu sonla
 aşkları neticelenir.asıl sonun başlangıcı da budur.
artık filmde dram,romantizm ve aşk doruk noktalarına ulaşır.
ve filmi izlerken şöyle dersiniz:bende birini böyle 
sevmek istiyorum,ve o da beni böyle sevsin.
cheol su muhteşem bir kocadır ve karısı su jin için elinden gelen her şeyi yapar.
ayrıntıları da filmi izlerken öğrenin :)


filmden muhteşem bir replik.


film birbirlerini gerçek bir aşkla seven karı kocanın hikayesi.film de iki insanın birbirlerini 
her koşul da,kayıtsız şartsız nasıl sevdiğini izliyoruz.
film,aşkın,fedakarlığın hikayesi..
filmi seyrederken sadece bir aşk hikayesini izlemiyorsunuz.film,aile,evlilik,aşk ve fedakarlık hakkında da düşündürüyor insanı.
her şey yolunda gibi görünürken hiç tahmin etmediğimiz acı olaylar bizi bulabilir ve sevdiğimiz insan için çok büyük fedakarlıklar yapmak zorunda kalabiliriz.
ne kadar fedakarlığı göze alabilir siniz ?
işte bu soruları kendimize sorduran bir film.


filmden muhteşem replikler:
affetmek,kinine kalbinde daha küçük bir oda verir.
seni tanıdım çünkü unutkandım,seni terk ediyorum çünkü unutkanım.
ben her şeyi senin için hatırlayacağım.
ben senin hafızanım.
ben senin kalbinim.

kaçırılmaması gereken aşk ve fedakarlık üzerine kurulu muhteşem bir film.

tralier

 

bir de filmden gummy'nin seslendirdiği 
güzel bir ost vereyim ve gidip iftar için masayı hazırlayayım :)

 

filmi çok şeyler vadediyor.izleyin pişman olmazsınız.
iyi seyirler.

2 yorum:

  1. ahh ne güzel filmdi.. ve ben ne kadar ağladım!!
    türk yapımını bende izlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum, tamamen para kaygısıyla çekilmiş bir film! üstelik orjinali bu kadar güzelken, onu izlemeye ihtiyaç yok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de muhteşem bir filmdi.Allah herkese cheol su gibi fedakar koca versin ne diyelim :)
      bende senin gibi düşünüyorum.türk yapımını izlemeye hiç niyetim yok.ama blogda türk kadın yazarları bu kadar eleştirirken ve sevmiyorum derken filmler hakkında da konuşmayayım dedim :)
      genel olarak klasik siyah beyaz türk filmleri haricinde zaten türk filmi izlemiyorum.

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails