5 Haziran 2017

tozlu rüyalar kitapçısı,cynthia swabson...


A101 sayesinde şu sıralar nette  bol bol göreceğiniz bu kitabı ben Erzurum'dan indirimden 8 yetaleye almıştım ama a101 sağolsun 4 yetaleye getirmesin mi😤😂
Neyse hafta sonumu bu kitaba ayırdım ve iki güne bitti.Aslında elinize aldığınızda bırakamadığınız çok sürükleyici ve merak uyandırıcı bir kitap.Fantastik kurgusu bence harikaydı.Arada böyle eğlenceli,sürükleyici ve fazla kafa yormayan kitaplar iyi oluyor hele ramazan ayı için bir harika.
Kitaba gelince:kitapçı Kitty hayal ile gerçek arasında iki hayat arasında sıkışıp kalır.Daha sonra anlarız yaşadığı sendromdan dolayı zihni ona büyük bir oyun oynamaktadır.
Hikayede Kitty'nin hangi hayatı gerçek sorusunu sorarken aslında kader üzerine bir sorgulama ve sahip olduklarımızın kıymetini bilme konusunda dersler vardır.Hayatımızın hiç ummadığımız bir anında sahip olduğumuz seçeneklerden o gün seçtiğimizden çok başka birini seçseydik bugün acaba hangi hayatı yaşıyor olurduk.?İşte tüm kitap boyunca bu soruyu sormamızı sağlayan bir hikaye.
Ben çok ama çok sevdim.Kim okusa beğenecektir diye düşünüyorum.Enteresan şekilde insana başka seçenek bırakmayan bir kitap.📚😘
🍵

arka kapak:

Beni rüyalar âleminde bırakma. Keşkelerin yanılsamasından beni çekip al. Buna hemen bir son ver. Beni hemen gerçeğe kavuştur ki sevmeyi tekrar öğrenebileyim…

Otuz sekiz yaşındaki Kitty Miller küçük bir dairede kedisiyle yaşamaktadır. Liseden beri en yakın arkadaşı olan Frieda'yla birlikte küçük bir kitabevi işleten Kitty'nin ailesi, arkadaşı ve kitabevi arasında geçen sıradan yaşamı bir gün başka bir yerde uyandığını fark etmesiyle allak bullak olur.

Daha önce hiç görmediği bu ev, onun evidir yine de. Başka bir dünyada, başka bir aileyle ve arkadaşlarla farklı bir yaşam… Hangi dünyanın gerçek, hangisinin rüya olduğunu bir türlü anlayamaz. Genç kadının gerçek hayatıyla hayali yaşamını sorgulaması arasında geçen bir süreç başlar. Bu iki dünya arasında bocalarken de travmalarıyla, acılarıyla ve geçmişiyle yüzleşmesi gerekir. Peki ya gerçeklerle yüzleşecek cesareti yoksa?

"Muhteşem bir ilk roman… Swanson kesinlikle övgüyü hak eden bir hikâyeye imza atmış."
-USA Today-

"Swanson, Kitty'nin ve Katharyn'in dünyasını öylesine ustalıkla yansıtmış ki kitabın sonuna dek hangisinin gerçek hayatın parçası olduğunu anlayamıyorsunuz."
-Publishers Weekly-

"Hikâyenin temelini oluşturan varlık/yokluk sorgulamaları ve gerçekle rüya arasında yaşanan bocalamaları okurken kendinize 'ben olsam ne yapardım?' sorusunu sormadan edemeyeceksiniz."
-Redbook Magazine-
(Tanıtım Bülteninden)

keyifle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails