5 Haziran 2017

kavgam,hitler...





İlk önce Altınpost Yayıncılığın Kavgam kitabı hakkında konuşmak istiyorum.Kitap tam bır fiyasko okurken çıldırdım resmen.Kavgam'ın alıntılarından oluşan bir biyografi kitabı.Alıntı ve çeviriler korkunçtu.Çok özensiz hazırlanmış.Bir kronoloji içermiyor.Sırayla olaylar anlatılır gibi olurken hiç alakasız şekilde Hitler'in özellikleri ya da hayatından ayrıntılara yer verilmiş.Okurken hiç keyif almadım zaten anlatılanlar korkunç bir de üzerine özensiz bir kitap içeriği,berbat bir çeviri ve imla hataları,saçma cümleler eklenince kitap işkenceye dönüştü.://Olaylara gelince bu kadar gizli örgütler,kabala vs okuyan biri olarak zaten tarihe olan güvenim tamamen sarsılmış böyle hasta ruhlu diktatörlerde buna tuz biber oluyor.O yüzden diyorum ki zalimler için yaşasın cehennem.Iyi ki de var.Ancak Hitler'in Atatürk ve İslam hakkında ki görüşleri çok enteresandı.Ve bir baltaya sap bile olabilecek kadar yeteneği olmayan orta okulu bile bitirememiş bir adamdan kim ve nasıl bir führer çıkarmayı başarabilmiş?Dünyayı yöneten kabalist yahudi ailelerin para karşılığında kıyımdan kurtulması,yahudi bilim adamların öldürülmek yerine sürgün edilip atom bombasını bulması,ölenlerin ağırlıklı olarak çingeneler,göçmenler,Polonyalılar vb gibi alt kültür! insanlar olması,ileri gelen yahudilerin gizlice Almanya'dan çıkarılıp İsrail'e kaçırılması....Yorum sizin.Hani tarih yalan söylemezdi?

Ben artık sadece Yalan Söyleyen Tarih Utansın diyorum.
Ve orjinal,adam gibi çevrilmiş Kavgam'ı okuyacağım diye de na buraya not düşüyorum.
🍵


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails