5 Haziran 2017

gizlenen dünya düzeni,müslim ince..



Bundan sonra #müslümince kitaplarını hep okurum ama bir müddet bu tarz okumaya ara verirsem de güzel olacak.🤔

İnternet çığırtkanlığından uzak gizli dünya örgütlerinin ve düzeninin tarihi,oluşumları,günümüzde ki uzantıları,sembol ve temsilcilerinin anlatıldığı güzel bir araştırma kitabı.

arka kapak:


"Tanrı, İsrailoğulları'na tarih boyunca nasıl rehberlik ettiyse, Amerika'nın kurucularına da öyle rehberlik etmiştir."
(Thomas Jefferson)

"Politikada hiçbir şey tesadüf değildir. Bir şey vuku buluyorsa, o şeyin önceden planlandığından emin olabilirsiniz."
(Franklin Roosvelt-ABD Başkanı)

"Yahudiler: 'Bizim babamız İbrahim'dir' diye karşılık verdiler. İsa: 'İbrahim'in çocukları olsaydınız, İbrahim'in yaptıklarını yapardınız' dedi. 'Ama şimdi beni - Tanrı'dan işittiği gerçeği sizlere bildireni - öldürmek istiyorsunuz. İbrahim bunu yapmadı. Siz babanızın yaptıklarını yapıyorsunuz.' Yahudiler: 'Biz zinadan doğmadık. Bir tek Babamız var, o da Tanrı'dır' dediler. İsa, 'Tanrı Babanız olsaydı, beni severdiniz' dedi. 'Çünkü ben Tanrı'dan çıkıp geldim. Kendiliğimden gelmedim, beni O gönderdi. Söylediklerimi neden anlamıyorsunuz? Benim sözümü dinlemeye dayanamıyorsunuz da ondan. Siz babanız İblis'tensiniz ve babanızın arzularını yerine getirmek istiyorsunuz. O başlangıçtan beri katildi."
(Yuhanna, Bab8/39-45)


  • Hz. İsa neden Ferisiler (Yahudiler) için İblis'in çocukları diyor? Onların öğretisinden kaçınmasını neden döneminin İsevilerine öğütlüyor?


  • Yahudilerin soyu neden anneden devam eder?


  • Dünya tek elden hangi ideoloji ile yönetilecek?


  • Tanrı Yehova nasıl bir tanrıdır, neden bizim 'tanrı' inancımıza hiç benzemiyor?


  • İblis imzalı filmlerin sayısının artmasının nedenleri nelerdir?


  • Kabiller (Yahudiler), Habilleri (Filistinliler) öldürünce kim zafer kazanmış olacak, hangi isyan sonrası iddiadan dolayı galebe çalmış olacaklar?


  • Masonluk neden şifrelenme ihtiyacı duymuştur. Tek amacı 'bilim, çağdaşlık, ifade özgürlüğü' olan masonluk neden kendini gizleme ihtiyacı duymuştur?


  • Dünyanın en zenginleri ve siyasi olarak yönetenler neden hep Yahudidir?


  • Yahudi milyarder David Rockefeller, kimin aracılığı ile dedesi J. D. Rockefeller'in ruhuyla görüştüğünü dile getiriyordu?


  • İsrail'in yaptığı bu kadar hukuksuzluklara rağmen BM'de, ABD neden şimdiye kadar İsrail aleyhine olan kararları veto etti?


  • Protestanlık neden ortaya çıkarıldı?

  • (Tanıtım Bülteninden)

    lütfen bu tarz kitaplar okumayı ihmal etmeyin!

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    yorumlarınız için teşekkür ederim :)

    Related Posts with Thumbnails