15 Ocak 2017

alice harikalar diyarında,lewis caroll..


en ama en sevdiğim kitap.hakkında çok şeyler yazılır çizilir,söylenir ama ben çok lakırtı yapamayacağım zira blog takipçileri ne de çok hayranı olduğumu bilirler.

#aliceharikalardiyarinda sonunda bitti.Bitmesin diye bi kırtik bi kırtik okudum ben bu kitabı.😶
Her ne kadar #çocukklasikleri arasında geçse de tıpkı #kücükprens'te olduğu gibi büyükler için yazılmış olduğubu düşündüğüm bir kitap.#yakamozyayinlari'nın da çevirisi çok güzel olmuş.
Yazar #lewiscarrol bir matematik profu ve mantıkçı.Zaten kitap boyunca #alice ile birlikte pek çok mantık problemine maruz kalıyorsunuz.Ayrıca pek çok #felsefi problem de kitap boyunca sizi takip ediyor;Ben kimim?,Algı bedir?...şeklinde.
Yazarın Alice harikalar diyarında sendromu hastası olduğu söyleniyor ki bence de olasılığı oldukça yüksek.
Benim çocukluğumdan beri en ama en çok sevdiğim bir numaralı kitabıdır kendisi.Üzerine çok laf edilebilir ben sadece hayranlığımı belirteceğim zira felsefi okuması ,iluminatik,feminist,mantıki,masonik...daha pek çok türden okuması yapılmış bir kitap.

harikalar diyarında kalmanız dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails