9 Eylül 2016

son günler...

 malum artık ağrı'dayız ve görev başındayız.yalnız çok sevdiğim arkadaşlarım henüz gelmedi ve onların yoklukları çok hissediliyor.eliiiff,ayşee tiz gelin oldu mu :)

bizde iki kız kardeş verdik kendimizi kahveye,vurduk başımzı kahveye :)
ee onca da kahve için yapılmış alışverişler vardı bu malzemeler kullanılmadan olmazdı. :)


 bu resim bir kaç gece önceden evli bir çbir örtmen çiftimiz var çok sevdiğimiz arkadaşlarımız hadi dedik kahve içmeye gidelim ee gittik,kahveyi içtik,eve döndük.olay bu yani başka bir numara yok :))
birazx rahatsızım üzerinize afiyet.yaz dönemi üşütüklükleri :)
bir öğretmen arkadaş civanperçeminin ağrıya ve idrar yolu enfeksiyonuna çok iyi geldiğini söylemişti.aldım denedim valla iyi geliyormuş.her gün bir fincan içerim artık.ilk günden ağrım sızım neyim kalmadı Allah sizi inandırsın :)
sağlık,sıhhat dilerim herkese efendim.






 kızımlan dışarı çıktık iki gün önce.bir kaç arkadaşa posta yollayacaktık,kitap falan.işte tam o gündü şu yanda ki kahveyi içtimdi :)



















burası da ağrı'da nadide gidilecek köşelerden birisi.inan pastahanesi....
 miyazaki sanım da beni özlemiş :)
karşılıklı kahve içmedik,bizzat miyazaki sandan kahve içtim :)
bu yıl ki ruh halim efendim.Allah muvaffakiyet versin aminnn.inşllh bu sene ales hayallerim gerçekleşir aminn.hayırlısıylan adaylığım kalkar ve asilliğe geçerim aminnn....
işte son günlerden örnekler..

sevgiler,saygılar....

4 yorum:

  1. önce geçmiş olsun , sonra inş tüm çabalarınız karşılık bulsun . Ne güzel görselleriniz var , yakın olsak kahveye eşlik edeyim derdim :D sevgiler , yolunuz istanbul'a düşerse ben de kahveye beklerim :D

    YanıtlaSil
  2. güzel sözlerin için teşekkür ederim.inşllh bir gün nasip olur karşılıklı kahve içmek belli mi olur ^^

    YanıtlaSil
  3. geçen yıl ben de o stresi yaşadım , inşallah sen de asliliğini kazanırsın ;) Bu arada fincanlara bayıldımmmm ben de istiyorummm nerden aldın ? :) LuNa

    YanıtlaSil
  4. resimlerde bir sürü eğişik fincan var hangisini sordun ? :)
    amin inşllh canım,insanı sınav stresi sarıyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails