22 Ağustos 2016

supitnik sevgilim,haruki murakami...


supitniksevgilim'e dun başlamıstım başlamamla bitirmem bir oldu.murakami'nin en seri okunana kitabıydı.Olaylar tam polisiye ye dònecek derken haruki  murakami isi kendi tarzında kıvamında bıraktı.Büyuleyici bir ask hikayesi dense de Murakami'den romantik bir hikaye kesinlikle beklemiyordum ki öyle de oldu.Murakami tarzinda bir büyüleyicilik olabilir ama yine de büyulenecek bir sey görenedim.😶Ama cok seri okunan,hic sıkmayan yazarin kendi tarzinda ama diger hikayelerinde ki soğukluktan uzak sıcak bir yani olan bir kitapti yani ben beğendim 😶
Agustos ayınin kitapagacikitabiydi.Agri'da ki toplantiya yetisir miyim bilinmez...

arka kapak:


Sen benim bir parçamsın...

Ben âşık oldum. Şüphe yok. Buz soğuktur, gül kırmızı. Ve bu aşk beni sürükleyip bir yerlere götürmeye çalışıyor; öyle güçlü bir akıntı ki ondan kendimi korumam neredeyse olanaksız. Ama artık dönüş yok.


Kendimi bu akıntıya bırakmak dışında bir şey yapamam. Yanıp kül olsam da, yok olup gitsem de.
Japonya’dan bir Yunan adasına uzanan, üç kişiyi birbirine kenetleyen 
büyüleyici bir aşkın hikâyesi. Haruki Murakami’den düşlerinize sızacak 
bir roman...


supitnik sevgilim yazarın en rahat tavsiye edilecek kitabı olmuş.
bende tavsiye ediyorum.
keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails