6 Haziran 2016

ordan,burdan,şurdan..



çeşitli zamanlarda aklıma geldikçe gittiğimiz ağrı gezmelerinden mekan fotoları biriktirmişim.
telefonu boşalıtırken gördüm.bir kaç yeri paylaşayım dedim.zira pek çoğunu silmişim ve pek çoğu da kötü çıkmış fotolardı.

burası ağrı kültür merkezinde yeni açılan cafe-restorant


 sağ taraf cafe bölümü.
 şimit sarayı bizim en gözde mekanımız oldu.servisi,ortamı ve menüsü çok güzel.en çok gittiğimiz yer burası.





prensesim ve tatlı örtmen arkadaşım ayşecan :)


ben ve tatlı örtemen arkadasşım elifcan :)
kendisi bize erzurum'da ev sahibeliği yapmıştır efenim.


#kitapagacıağrı grubu rkadaşlarla kitap toplantısından sonra yemeğe gittiğimiz yer olan hacıoğlu :))
tabisi kitapağacından değil lahmacun ve kuşbaşılı pidelerden bahsederim :))


yine bir kitapağacı toplantısı.soldaki tek kafa benim efenim :)
mekan maydanos cafe.ağrı için hoş bir mekan.açılalı beri öğretmenler ve doktorlar tarafından rağbet gören bir yer oldu.zira ağrı'da böyle şık mekanlar yok.ama mekanın handikabı çok hoş bir mekan olmasına rağmen servisinin ve ikramlarının kötü olması ://
kitapağacı buluşmalarımızın gözde mekanı maydanos cafe.



böyle mekan ve kitapağacı toplantıları oldukça blogda paylaşacağım efendim.amma pek çok kitapağacı toplantısı resimlerini silmiş bu deli kafa :)

erzurum postlarına kaldığımız yerden devam edeceğizdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails