24 Mart 2016

a love to kill you



sanırım 2008 yılında hüngürt hoşurt izlediğim bir kore dramasıydı  a love to kill you.
baş rolde birain ve shin min ah.
anaaam ne ağlak diziydi be :) izlerken ağlamaktan gözlerim şişerdi.
bu diziyi izledikten sonra so ji sup'ın  a miss you'sunu  izlemiştim.
ağlamayacam lan dediydim kendi kendime ama 11 bölüm dayanabilmiştim.sonra hüngürt foşurt.:)
dizi izlerken hüngürt foşurt bir halde kaç kere babama yakalndığımı bilmem :)
şimdi olsa ağlar mıyım,bu dizileri izler miyim aman ne bileyim ben.
ama bu birain'nin dizisinin ost'si muhteşemdi.
diziyi artık izlemiyorum ama müziklerini bıkmadan dinliyorum.
kore drama müzikleri gerçekten muhteşemdir çünkü.
bu müzikte beni oldukça duygulandırır.
side dinleyin istedim.


dizinin bir diğer aklımda er etmiş ostsi

It's still love - Shin Seung Hoon




gecenin sessizliğine
müziğin dinğinliğine
geleceğin belirsizliğine
duanın güücüne selam olsun....

4 yorum:

  1. iki dizinin senaristleri aynıydı sanırım. benim de en çok ağladığım dizilerdir. ayrıca sonları, hikaye akışları falan da aşırı benziyordu, neredeyse karakterler de hatta. çoooook sevmiştim ben^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kore dramları çok şapşik oluyor :) illa kahramanlar ölmek zorunda bir ürk filmi dramı hep vardı :) bakış açılarını biraz değiştirdiler son yıllarda.yine eski dizilerin tadı bir başka oluyor.

      Sil
  2. Ağlaklı Kore dizisi pek izlemedim. Hep komedileri tercih ettim, belki de değişiklik yapmalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deşarj olmak için bire bir avsiye ederim :9 ama bende çok uzun süredir ağlaklı kore dizisi izlemedim hatta kore dizisi izlemedim :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails