23 Şubat 2016

kahveli mahveli yazılar..


çok yoğun günlerin ardından buralardayım.sınav göreviyle geçen hafta sonları,komple her gece davetli olduğumuz ev oturmaları,üç gün üstcüste misafir ağırladığımız yoğun bir hafta sonu daha derken yeniden hafta başı dersler falan filan.
valla ben bile ne yazdığımı anlamadım.ama sonuç olarak annemgil istanbul'a geri döndü.
biz yine evde kukumav kuşları gibi yalnız kaldık.
so on beş gün çok hızlı ve değişken geçse de akşamlar her zamanki gibi kahveli geçti.

işçe canımm kappiçinolarım.


annem gitmeden yaptığımız son akşam sefaları :)


yine anneciğim gitmeden aldığımız pastalı sefamız.


açık öğretim kaydımı yenileyip hemmen ders çalışmaya da başladım.
bu dönemin derslerinden tırrsıyoruumm.:)
bir de ağrı kitapağacı'na katıldım ve geçtiğimiz pazar ilk toplantıma gittim.
kitabımız semarkant'ı.öğretmenlerden oluşan güzel bir topluluk,okuduk,konuşuk :)
işte son günlerde bunları yaptım :)
hadi bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails