27 Eylül 2015

last,yoon kye sang...


bu çirkin şey yeni diziye başlamış :)
yoon kye sang'dan bahsediyorum efendim.kore hayranı olan pek çok kişi kendisini tanımasa da g.o.d üyesi eski bir şarkıcı ve uzun yılların aktörüdür.
laf aramızda aynı senenin çocuklarıyız.netten bakarsanız benim de yaşım çıkar ortaya :)

nedense hep sevimsiz  rollerde oynuyo ya :/
ama bu diziyi sanki sevicem.daha sadece ilk bölümünü izledim ama bakalım sonu ne olur.
ağrı'ya gidince bir müddet netim olmayacağı için çevrilmiş bölümleri indiriyorum tam şuanda yazıyı yazar kene.


üstteki fotoğraf 2008 yılında çekilmiş yoon kye sang 's jurney to turkey programından
20 bölümlük bir türkiye belgeseli..
çok şeker bir karakteri var ben kendisine bu program sayesinde hayran olmuştum.
nan bu da program videoları izleyebilirsiniz :)



dizinin konusu şöeyle:adamımız broker gibi bişey.mafyayla ortak iş yapar ve işi batırır kaçmak zorunda kalınca evsizde kalır ve bir de bakarız ki dilenciler kralı olma yolunda çok isdidadı davardır :)
ilk bölümde bunlar oldu.diğer bölümler neye gebe ve ne vad ediyor bilmiyorum.dediğim gibi görev başı yapınca izleyeceğim.sizede diziden bahsedeyim dedim.dizi daha çok aksiyona benziyor.şimdilik bu kadar.

oyuncular


buda trailer



iiyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails