4 Ağustos 2015

rengarenk hayaller..


kpss telaşı bitti şimdi heyecanlı biraz ümit dolu biraz endişeli bir bekleyiş hakim benim cenahta.
bende yazı örgü örüp bol bol kitap okuyarak değerlendiriyorum.
işte yaptığım supla takımı.
evdeki mevcut lif ipliklerinden yaptım.
eğer evinizde eskiden kalma dantel iplikleri varsa iki katlı yapıp o şekilde örebilirsiniz.çok daha güzel ve şık duracaklardır.mevcut renkli polyester dantel iplerinden de iki katlı yapılarak çok şık sonuçlar elde edilebilir bence.ben eldeki ipleri değerlendirdim.







ben alltı renkten altı kişilik yaptım.
rengarek çok sevimli oldular.nasip olur da atanırsam kendi evimde kullanacağım inşallh.





şöyle bir de topluca bakalım.


örgü her türlü yaratıcı fikre ve zevke açık bir alan.eldeki her türlü iplik değerlendirilerek
çok hoş zevkli şeyler yapılabilir.
rengarenk örgüler,rengarenk günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails