5 Temmuz 2015

kpss sınavı,kitap,bir cumartesi anısı..


 çok güzel bir cumartesi oldu.hem kız kardeşimle güzel bir gün geçirdim hem beyazıt kitap fuarından çok güzel kitaplar aldım ve hem  aylardır çalıştığım kpss rabbime şükürler olsun ki çok güzel geçti.inş sonuçlar da çok güzel olur.
en son kitap alış verişlerimden evet evet yanlış okumadınız alış verişlerimden resimler.
önce a-101 kitapları.
ahmet ümit,babı esrar;iskender pala,katrei matem;gördüğüne asla inanma mario mazzanti a-101'den.
şah mat,mario mazzanti kitabı ramazan için gittiğimiz bir akşam gezmesinde ki kitapçıdan.
alacakaranlık kardeşimin bana hediyesi.
evanjelizim ise babamın yine bana hediyesi,beyazıt kitap fuarından.


bunların heeepsi beyazıt kitap fuarından.
korece sözlüğü alırken yaşlı bir haraboci şöyle dedi;herkeste de kore merakı var :)


bu kitap kaplarını yeni bitiridim.kpss'nin son haftası çok sıkılınca dinlenmek ve relaks bir moda girmek için terapi oldu bana.
renkli cicişli olan prensesimin.


onca dersin arasında da kitap okumadım değil.
debbie macomber'den sonra ejderha dövmeli kıza başladım.
ilk kitap bitmek üzere ve oldukça güzel bir kitap.yazısı çok yakında buralarda.


inş alan sınavı sonrası iyi bir moralle yine görüşürüz.
rabbim tüm emek edenlerin karşılığını versin.
tüm arkadaşlarımı atasın ve beni de elazığ'a atasın inşşş.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails