1 Mayıs 2015

hadis usulü,prof.dr. ismaillütfi çakan


şimdiye kadar okuduğum en anlaşılır hadis usulü kitabıydı.zaten kaç tane okudum ki :) 
iki falan.amaçok sade ve anlaşılır hazırlanmış.
bu kitabı elazığ'dan almıştım keşke hocanın hadis edebiyatı kitabını da alsaydım.
alan sınavı için çalıştım ama zaten sınav olmasaydı da okumak için almıştım.
keyifle okudum.bence her ilahiyatçının kütüphanesinde olmalı.



İlâhiyat Fakülteleri lisans programlarında haftada üç saatlik bir Hadis Usulü dersi bulunmaktadır. Bu derste, fakülte, öğrencilerine Hadis Usûlü'nün pratiki meselelerini -detaya inmeden- kavratacak bir uygulama gerekmektedir. Dilimizde yayınlanmış bulunan hadis usulü kitaplarının hiç biri böyle bir program imkânına göre hazırlanmış değildir. Bu sebeple biz, bir kaç yıllık tecrübelerimize dayanarak bu ihtiyacı karşılamak üzere Hadis Usulü adlı eserimizi kaleme aldık...
(Arka Kapak)

keyifli okumalar,iyi çalışmalar olsun efendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails