12 Şubat 2015

kitap alışverişi..


aman murakami canım murakami adlı kitap,post ve fotoğraf çalışmam.:)
laf aramızda kaç tl verdiğimi artık hatırlamıyorum.
elazığ'da ki batı kitap-kırtasiyeyi ben zengin etmiş olabilirim desem belki daha anlaşılır olabilir.
geriye sadece 1q84 ve zemberek kuşunun güncesi kaldı.
inş gelecek ay falan alma niyetindeyim.


elazığ'dan istanbul'a zor şer,güç bela getirdiğim kitap kolilerim.:)
elazığ'dan en son aldığım kitapları göstermesem olmazdı.


bavul şehit oldu kitap yoluna...


elazığ'dan dönmeden hemen aldığım kitaplardan bir kuble.


bol felsefe.sabah,öğlen,akşam tok karınla alıyorum.:)



bol kitaplı günler...

2 yorum:

  1. Murakami ile ben de tanışsaydım hayırlısıyla..
    Bol okumalar, guzel gunler :-)

    YanıtlaSil
  2. en kısa zamanda tanışman dileğiyle o zaman (:

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails