14 Ekim 2014

son günler de neler yapıyorum...


bir aylık istanbul tatili bitti.çok keyifli ve bol alışverişli geçti.ama resim çekmeyi hep unuttum.neler neler aldık oysa.miss gibi kırtasiye alışverişleri,hediyeler,süsler daha neler neler..
neyse geçti artık.son günlerden bir kaç bir şey söyleyip hemen #mylovelygirl'ü izlemeye dönüyorum.

kahve keyiflerinden bir keyif.
.

bu kız kardeşimin evinden kahve manzaraları.


az önce yedikti bu makarnaları.yatta geber yemeği :)


mutfak cadısına başlayayım dedim ama nasip olmadı.


 şuan menon okuyorum.platon'dan hiç bu kadar keyif almamıştım :)

 elazığ'a döneyim ingilizce çalışmaya başlayacağım..


murakami'yi okumaya son hız devam.gerçekten herkesi kendine hayran bıraktığı kadar var.ilk okuduğum iki kitabını sevmemiştim,demek ki yanlış kitaplarla başlamışım ama bu kitap gerçekten çok iyi devam ediyor.


sevgiyle,dostlukla,barış içinde kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails