30 Eylül 2014

Die Abenteuer des Prinzen Achmed..

akşam izledim ve çok beğendim.blogu takip edenler bilirler ki bu tarz animasyon filmleri çok seviyorum.şimdi size fransız olmayan alman olan bir arap hikayesi animasyonu tanıtacağım :)
ama bence hala bu işin piri fransızlar.
unutmadan söylim büyüklere çizgi film.
çocuklar anlamayabilir ve sıkılırlar.çünkü alt yazılı ve sözsüz.


hikaye şöyle :Arap Geceleri hikayelerinden uyarlanmıştır. Kötü bir büyücü Prens Ahmed’i sihirli bir at sürmek zorunda bırakır. Ancak kahraman prens sihirli atla birçok maceraya çıkar. Bu yolculukları esnasında güzel prenses Peri Banu’ya aşık olur. Prensesin kalbini kazanmak için bir şeytan ordusuyla savaşmak zorundadır.



filmin imbd puanı;7.8,yönetmen;lotle reinger ve carl koch
1926 yapımı bir animasyon.






trailer:


ben filmden çok keyif aldım sizde iyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails