29 Haziran 2014

the philosopgers / after the dark

uzun zamandır kore filmi haricinde izleyip de beğendiğim nadir yabancı ve kore filmi olmayan  filozoflar hakkında size azıcık bilgi vereyim.filmler hakkında hep uzun zamandır ifadesini kullanıyorum yazdığım postlarda,çünkü gerçekten uzun zamandır film beğenemiyorum.
neyse after the dark'ta iyi kötü pek çok yorum almış ama en önemlisi benim beğenimi kazanmış bir film.
haydi başlayalım film hakkında konuşmaya.


filmin imbd puanı : 5,7.size,blogda ilk defa imbd'si 7'nin altına düşmüş bir film tanıtıyorum.
ama film hoş.
yönetmeni : john hudles,baş rollerde : cold atlas filminden hatırlayacağınız (ki filmde bir bestecinin yanına eğitim almaya gitmiş eş cinsel bir müzisyeni ve daha pek çok rolü canlandıran) james d'arcy,harry potter filminden hatırlayacağınız kırmızı şaçlı ginny weasley rolünde ki bonnie wright var.diğer oyuncular pek tanıdık değildi benim için :))
clod atlas deyince blogda tanıtıp tanıtmama konusunda kararsız kaldığım filmlerden biri.zira makyaj konusunda kendini aşmış bir bilim-kurgu filmdi.her oyuncu ki birbirinden meşhur oyuncular,tanınmayacak haldeydiler en az beş rolü canlandırıyorlardı.
halle berry'i charlize theron sanmışlığım var o_O
 o deece yani :))


filmin konusuna gelince;bir felsefe öğretmeni öğrencilerine bitirme tezi olarak çok farklı bir ödev verir.bir nükleer reaksiyon sonucu dünya da tüm insanlık yok olmuştur ve bu bir sınıf dolusu öğrenci yok olan bu insanlığı sadece akıl ve mantıklarını kullanarak yeniden devamını sağlamak zorundadır.
bütün ders aslında sınıf ortamında geçerken biz filmde öğrencilerle birlikte akıl ve felsefe yolculuğuna çıkarız.
ya da böyle bişiyler :))






hocalarının rehberliğinde öğrencilerle birlikte biraz fantastik biraz bilim kurgu felsefik bir yolculuğa çıkılan bir film.
ben izledim beğendim.
bakalım siz ne düşüneceksiniz ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails