2 Kasım 2013

hediye..şebnem pişkin,israfil'in aynası


yazıya nasıl başlayacağımı ve neler diyeceğimi bilemedim.
kısaca anlatacak olursam.
sevgili abdülhamit han kitabının yazar şebnem pişkin hanımla twitterda tanışmış ve kitabını çok beğendiğim için de bana imzalı kitabını gönderme sözü almıştım.
doğrusu kendisiyle yüz yüze görüşme ve tanışma imkanım olmamasına rağmen çok tevazu sahibi bir hanım olduğunu düşünüyorum.ayrıca çok da ince bir hanım :)
kendisine tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
bu arada gelecek kitap postasını benim kadar prensesimin de heyecanla beklediğini söylemeliyim :)
kitap elimize bugün geçti ve her gün pelin'im anne kitabın ne zaman gelecek,kaybolmasın,başına bir iş gelmesin diye tatlı bir telaş içindeydi :)
zira bu kısa dönem içinde dört ayrı yerden paket beklediğimiz için pelin çok keyifli ve heyecanlıydı :)
neyse kitabımız elimize ulaştı.bu arada kaldı iki posta :)
pelin'im bir müddet daha heyecanla dolaşacak ortalıklarda :)
işte hali hazırda bu gün elimize ulaşan kitabımız.
israfil'in aynası


pelin: -anne bak adını da biliyoo :))


İsrafilin Aynası 
“Elementtim öldüm, bir bitki oldum; bitkiydim öldüm, bir hayvan oldum, hayvanken öldüm, bir insan oldum”
Ve ruh, yedi kat yukarı göklerdeki tahtını bırakır da aşağılara, hem de ta aşağılara inmeye gönüllü olur.
“İsrafil’in Aynası” ruhun ezelde başlamış olan serüveninin hikâyesidir.
Ruh halden hale geçer, insan kisvesine bürünür ve Aşkı aramaya başlar. Yüce Yaratıcı bir nefes üfler, bir su damlası akar ve okyanuslara karışır. Bir kuş kanat çırpar ve dünyada yaşam başlar. Rüzgâr, bulutu sürükler ve bulut gök kuşağının içinden geçer. Kırmızı bir damla düşer gökten, kan olup bedene girer.
İsrafil borusunu çalar ve tüm insanlar uyanırlar.
***
İsrafil’in Aynası,
hayatta eğilip bükülmeden, “elif” gibi dosdoğru olmanın romanıdır.


şebnem hanım'a bu çok hoş jesti için tekrar tekrar teşekkür ediyorum.en kısa zamanda kitabı okuyup burada anlatacağım inş )
keyifle kalın

1 yorum:

  1. Çekilişime katılırsanız sevinirim :9http://mervelil.blogspot.com/2013/10/dogal-pazarla-2-kisiye-hediyelerim-var.html

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails