4 Temmuz 2013

oh my lady.

bu kadın aynı bana mı benziyor ne :)
uzun zamandır kore dizisi önermemiştim.
şimdi oh my lady hakkında konuşalım.
2010 yapımı bir romantik komedi.
baş kadınımız chae rim,baş adamımız da super junior'dan choi si won
ünlü bir oyuncu olan sung min who ile yolları kesişen boşanmış ve 
 bir kız çocuğu annesi olan yoon gea hwa'nın
komik ve romantik hikayesi.
gea hwa aslında tam bir acummadır :) tek gayesi boşandıktan
 sonra kızıyla kendine yeni bir hayat kurmaktır.
min who ise şımarık,sorumsuz ve kendini beğenmiş bir aktördür.
bu iki insanın bir araya gelmesi imkansızken kader ağlarını 
örer ve komik olaylarla birlikte hikayeleri romantik bir hal alır..

 hani bazı kitap ve film tanıtımlarında okuyun kendinizden çok şey
 bulacaksınız,izleyin kendinizi göreceksiniz şeklinde sözler
vardır.bir okursunuz yada filme  bakarsınız ki kendinizden bir 
şey bulmak mı ne alaka dersiniz.kendinizi bulmak hak getire sizden çok çok uzaktadır bide.
ama bazen bu söz tam yerini bulur.tamamen kendinizi bulursunuz o film ya da kitapta.
oh my lady'de benim için tamamen kendimi bulduğum bir dizi.


 gea hwa yaşadığı hayatla,neşeli kişiliğiyle,anneliğiyle,
hayata karşı duruşuyla bana çok benziyor.
diziyi seyrederken gea hwa'nın acılarında,hayal kırıklıklarında,
endişelerinde,hayallerinde hep kendimi buldum.
boşanmış ve hayat mücadelesi veren bir kadın olarak bir de tek başına
 kız çocuğu yetiştirmek ne demektir en iyi ben bilirim.
bu acımasız ve adaletsiz dünyada kadın olamak yeterince zorken bir de 
pek çok etikete bürünüp yaşamak zorunda kalmak ne zordur ben bilirim.
o yüzden bu dizide sonuna kadar kendimi buldum.


gea hwa'nın bunca sorunu yokmuş gibi bir de karşısına 
romantizm çıktığında yaşadığı ikilemin ne derece zor olduğunu da ben bilirim.
çünkü boşanmış bir anne iseniz artık bir kadın olmazsınız sadece annesinizdir.
yoksa ayakta kalmanız imkansızlaşır.
her şeyden önce evladınıza sorumluluklarınız vardır,yapmanız gerekenler vardır
ve romantizm sizden çok uzaktadır.
sizde tamamen anne olmayı seçersiniz ve hayatınızı çocuğunuza adarsınız.
gea hwa'da böyle yaptı.
karşısına kendini seven ve çocuğunu yetiştirirken kendisine destek 
olacak birinin çıkması da zaten ancak romantik komedilerde olacak bir olaydı :)
bu konuda umudumu yitirmiş miyim ne ? :)
bu konu üzerinde daha çok söz edilebilir ama ben akşamın bu saatinde 
ancak bu kadar lakırtı edebileceğim.
velhasılı kelam oh my lady sıcacık,umut dolu bir dizi.
eğer günün birinde karşınıza böyle bir kadın çıkarsa ondan faydalanmaya kalkmayın.
duygularıyla oynamayın ve 
onun hayat mücadelesine saygı duyun.
bu sözlerim meclisten dışarı tabi.
diziden böyle bir kıssadan hisse çıkardım işte :)


dizinin traileri

 

choi si won'un seslendirdiği dizi ost'si.


 

oh my lady'i izleyin pişman olmayacaksınız.iyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails