26 Mayıs 2013

elaziz.geldi yine elazığ mevsimi...

ah elazığ ne diyeyim ki sana.bana bıraktığın hangi hatıraları anayım,yad edeyim
dostlar diyarı,gakkoşlar diyarı,aşk diyarı
elazığ...
bu dönem Allah nasip ederse son diye düşünsem de okul uzatmanın çanları çalmıyor değil.
bitse de kurtulsak diye diye dua ettiğim okul 
bu dönem bitecek mi acaba ?
çok emek var bu okulda ama çiçeği burnunda bir ilahiyatçı olmanın zevki de bir başka :)
okul bitince nihayete ermiyor ki eğitim hayatım :/
yüksek var,formasyon var.var da var.
en çok istediğim kendi okulumda,elazığ'da islam felsefesinde yüksek lisans yapmak.
duama eşlik eder misiniz ?
müminin mümin kardeşinin gıyabında yaptığı dua makbuldur.
ayrıca kendi dualarının kabulüne yol açar.
işte böyle toplam beş senenin ardından geldik mezuniyet arafesine.
bavullar hazır,kırmızı çanta tıklım tıkışık ders notu dolu o_O
:)
 geçtiğimiz yılı düşünüyorum da benim için ne kadar zordu.
dersler,kızımın ameliyatı,annemin ameliyatları ve geçirdiğim 
majör cinsinden depresyonum.
aşk acısı,ders acısı,dost acısı,evlat acısı,ana acısı
hepsi birbirine karmış tabiri caiz ise dertler derya olmuştu :)
şuanda iyileşmenin dibine vurmuşluğunun şükrünü ede halindeyim :)
ama laf aramızda elazığ'ı da çok özlediğimi far ettim.
bu dönem ki elazığ maceram nasıl geçecek,
bana bir süpriz getirecek mi ?
çok merak ediyorum.
neyse hayırlara gark olalım inş 
diyor ve ikinci haberime geçiyorum :)
bu bir mezuniyet hediyesidir.
babacığıma çok teşekkür ederim.
bundan sonra yazılayak postlar elazığ'dan bildirelecektir.:)
iyi pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails