29 Nisan 2013

istanbul efendisi...


dün çok yorulduk ama değdi.şehir tiyatrolarına ulaşmak için istanbul tarafiğinde tam üç vesait değiştirdik.
kimse tiyatroya gidilmiyor diye şikayet etmesin :) resmen amiyane tabiriyle anamız ağladı :)
çok yorulduk,dünyanın yol parasını verdik ama değdi.
istanbul efendisi çok çok güzel bir oyundu.
oyuna altı kişi gittik,üniversiteden arkadaşlarım,prensesim,kız kardeşim ve ben
aslında avm'leri hiç sevmem ama böyle zamanlarda karnını doyurmaya yarıyor işte.
oyun başlamadan önce

  oyun arasında hemen prenses olduk.
 oyunun son dansı.
 istanbul efendisi'ni musahipzade celal kaleme almış. yazar meşrutiyet'ten 2.dünya savaşı'na uzanan bir dönemde yaşamış.pek çok oyunu kaleme almış,zenne rolleriyle kendiside sahneye çıkmış.
istabul efendisi'nin kadrosu oldukça güçlü.kimler yok ki,yönetmenliğini ve oyunculuğunu yapan engin alkan,sevinç erbulak,çağlar çorumlu ve daha pek çok oyuncu.
işte dilaram ve çengi afet.
doğrusu oyunda çengi afete hayran kaldım.
oyun pek çok kereler oyuncu değiştirmiş.biz izlediğimizde son şeklini almıştı çünkü sezonun son oyununa yetişmişiz.bu oyunu seyretmeseydim de sonradan bir yerlerde izleseydim çok üzülürdüm.zira oyunun her dakikasından zevk aldım.her dakikası adrenalini düşmeyen,sizi güldüren bir oyun.
kostümler,makyajlar,sahne tasarımı,bitmeyen süprizler,unutlmayacak bir tecrübe.



pek çok kereler tiyatroya gittiğim halde en çok bu oyunu sevdim ve hafızamdan uzun bir zaman çıkmayacak.
ama üç vesaiti düşününce istanbul trafiğinden ne kadar nefret ettiğimide bir daha hatırlıyorum.ama bu oyuna çektiğimiz yorgunluk değdi.
bir başka oyunda- üç vesaiti göze aldığım bir zaman-görüşmek üzere :)
son söz:
sezon finali yapmış bir oyun.eğer gelecek dönemde sahne alacaksa muhakkak izleyin kaçırmayın derim.hafızama yer etti,uzuuun zaman hatırlayacağım.çok çok güzel bir oyundu.İstanbul Efendisi.


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. buralardayım,finallerime çok az kaldı mayıs sonu elazığ yolcusuyum.derslerden başımı kaldıramıyorum.senin yolladığın adresini de kaydettim ama internet özürlü olduğum için nasıl o adrese ulacağımı bilemedim :/ yani anlamadım anlıycan :) sen nerelerdesin bakalım.

      Sil
    2. ben de ugraşıyorum işt e okul ev (:
      (:
      bi ara tekrar atarım sana mail adresimi su(:

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails