2 Ağustos 2012

prensesimin doğum günü....

en zor şey ne bilir misiniz ? babasız bir kız çocuğu büyütmek..dahada zoru babası varken babasız büyütmek zorunda kalmak.ama biz prensesimle bu zorlukların üstesinden geldik, hayata ve birbirimize sımsıkı tutunduk.ben üniversite hayatıma devam ettim kızımda hem okullu,hem de  kareteci oldu.hayatımız ana kız tatlı sert devam ediyor.ve bugün bebeğim genç kızlığa bir adım daha yaklaştı.8 yaşında koca bir kız artık.
bebeğim sen benim hayatımı güzelleştiriyorsun....



 pasta diye gitti batonsale beğendi :)


 üfle üfle mumlar sönmeden :)


 prensesim.....




8 yorum:

  1. size yeni bir yeğen oldu işte:))
    teşekkür ettik ablası.

    YanıtlaSil
  2. Allah bahtını güzel etsin, Ben de babalı olup babasız büyüyenlerdenim ,Allah annemden razı olsun.Dilerim kızınızda kozaman bir kız olduğu zaman kıymetinizi bilir ,hayılı evlat olur.Beraber nice yıllar dilerim:D

    YanıtlaSil
  3. güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi kıskanıyorum abla. Hem de çok.

    YanıtlaSil
  5. yavrum nasipse seneye senin doğum gününü de böyle kutlarız ama ben özel olaraktan dogum günüüsünüzü kutladım :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails